2008 m. kovo 28 d., penktadienis

Kerlingas žaidžiamas ir Vilniuje ;)

Gražų 2008 m. kovo 26 dienos vakarą būrelis draugų susiruošėm papramogauti ant ledo.
Buvo duota mintis pažaisti kerlingą. Kas tai yra galima paskaityti čia , o Lietuvoj egzistuoja net ir toks dalykas kaip Lietuvos kerlingo asociacija
Pats žaidimas visiškai nejuokingas kaip tai atrodo pažiūrėjus kokį Eurosport'ą arba olimpines žaidynes. Iš pradžių gavome dozę pasakojimo, kas tas kerlingas ir su kuo jis valgomas. Pasirodo, jis ne valgomas, o žaidžiamas :p
Tada sekė apmokymai. Taisyklių aš čia nepasakosiu, galima pasiskaityti, bet esmė, kad pvz. man kaip pirmam kartui tai tikrai per daug informacijos: mokėti čiuožti su slidžia "tapke", laikytis ir išlaikyti lygsvarą, stumti akmenį ledu ant jo nesiremiant ir jį paleidžiant dar pasukti, o plius dar turi taikyti ten, kur stovi kitam aikštelės gale komandos kapitonas (ši dalis man sekės sunkiausiai, nes nebesuprasdavau kas kur ir kaip :D) Kaip naujokai, mes turėjom instruktorių, kuris visokių subtilybių prirodė. Mano komandai sekėsi labai puikiai. Atseit, laimėjom. Azartas tikrai neleidžia nuobodžiauti, kai gali priešininkų komandos akmenį ištrinti iš namo teritorijos :D o ištrinti tai reiškia, šluoti ledą, kad būtų jis slidus ir akmuo sau ramiai iščiuožia už aikštelės ribų.
Labai rekomenduoju visiems pamėginti pažaisti šį žaidimą, nes po to norisi dar ir dar. Tikiuosi, dar pavyks nors kartą pažaisti, nes praktiškai sezonas jau baigiasi. Tereikia surinkti 8 žmonių grupę, turėti kišenėj 40 lt (jeigu jums tai pirmas kartas, tai dar +20lt instruktoriui) ir voilà, jūs jau žaidime ;)
P.S. gaila, bet nuotraukų šiam kartui nėra, nes nebuvo laiko fotografuotis :p ir jau antra diena man skauda visą kūną, nes sporto dozę gavau... Pradedu mąstyti, kad reikia man susiimti ir pasportuoti, nes ne kas gaunasi, kai intensyviau pajudi...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą