2008 m. gegužės 3 d., šeštadienis

Buvau koncerte ir šiandien vėl eisiu

Vakar prasidėjo alteratyvios muzikos festivalis Kunigunda Lunaria.
Šiais metais, nors dabar ir labai daug visokių reikalų su mokslais, bet susiruošiau nueiti į rengiamus koncertus. Vakar buvo pirma diena. Ir galiu pasakyti, kad buvo labai labai gerai. Visų pirma tai puiki proga atrasti tai, ko dar negirdėjai ir kas pamalonina ausis, nes, kaip žinia, Lietuvoj nėra populiari tokia muzika... Tokio aukšto lygio muzikinių pasirodymų aš seniai begirdėjau... Visų antra, esu sužavėta, kad vienoj vietoj gali pamatyti tiek daug ekstravagantiškų žmonių...
Mano atradimas buvo britų grupė Naevus (įkėliau nuorodą prie savo muzikos favoritų). Labai patiko visas tas harmoningas skambesys.
Nusipirkau maikę. Tai dabar reklamuosiu šį festivalį darbe :D
Šiandien eisiu vėl į koncertą, nes šiandien koncertuos mano mėgiami Tiamat. Net nebuvau susimąsčiusi, kad ši grupė kada nors gyvenime komcertuos Lietuvoj. Tuo labiau stebėjau jų rengiamų koncertų grafikus ir maniau, jei jau koncertuos kokioj Lenkijoj, Latvijos ar Estijoj, tai būtinai važiuosiu. O čia... Aš juos išgirsiu šiandien!!!
Tikiuosi, šio festivalio lankymas man taps tradicija. Kaip ten sako... eee... "Kartą paragavęs - negali sustot" :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą