2008 m. gegužės 4 d., sekmadienis

Tiamat koncerte buvau. Šiandien vėl eisiu į koncertą :)

Taigi va. Gyvenu kaip buožė. Kiekvieną dieną linksminuos :) Vakar buvo labai jau tokia įspūdinga sakykim diena. O kodėl paklausite? O todėl. Vakar buvau antroj Festivalio Kunigunda Lunaria dienoj. Koncertavo daug gerų dalykų, pasakysiu aš jums.
Pirmi grojo lietuviai Degradatonia. Labiausiai tai patiko būgnininkas, kuris visą laiką sau būgnavo išsišiepęs iki ausų, tarsi ką tik suvalgęs šokolado plytą :D Šiaip susiklausė labai neblogai, netgi teigčiau, kad labai gerai. O vokalistas net šneka taip, kaip dainuoja... Dar jie gavo tulpių nuo gerbėjų. Labai šmaikščiai sugalvojo.
Po jų į sceną lipo japonai Gothika. Kol supratau, kad kitas asmuo su skiautere yra bičas... Che, sunku susigaudyti, kai vaikinas tokių moteriškų bruožų... O pagrojo taip tirli pirli anime stiliaus muzikos, bet buvo ir geras gabalas, kuris man labai patinka, tiesiog žaviuosi "Angel's Trumpet". Rekomeduoju paklausyt jų myspace... Paskui sekė Sielos eilė koncertuot. Ir pakoncertavo. O paskui buvo tokie latviai metalistai Heaven Grey, kurių visos dainos vienodos.
Vakaro kulminacija, kaip žinia, buvo Tiamat pasirodymas scenoje. Uojezau, kaip buvo gerai... Su broliu įsigrūdom netoli scenos. Prieky manęs stovėjo du ilgi gotai, tai teko viską stebėti pro tarpelį :D Beje, išsiaiškinau dalyką, kad ilgi (pagal ūgį) būna gotai, o dideli - metalistai :D Čia šiaip, vakaro baika :D Nu ką, Tiamat žino, ką daro. Jų atvažiavimas į Vilnių buvo tai, kas geriausia galėjo nutikti "ant Lietuvos". Daugiausia atliko dainų iš senesnių albumų, o iš naujo albumo taip pat pagrojo energingai kelias dainas... O pabaigoj vokalistas mėtė mediatorius ir aš sugebėjau nučiupti net du - sau ir broliui. Jau kaip afigiena, ne tas žodis. Dabar turėsiu vardinį Johan Edlund mediatorių, kurį įsirėminsiu :) Šiandien jaučiuosi pakylėta. Mano svajonė pamatyt Tiamat'us išsipildė ir su kaupu. Dar parsinešiau Kunigundos Lunarios plakatą, tai pas mane namie kaupiasi kolekcija. Kada nors ją parodysiu. O jei kas norit pamatyti gyvai, užsukit į svečius ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą