2008 m. rugpjūčio 9 d., šeštadienis

Buvau Roko naktyse 2008

Praeitą savaitgalį ir sudalyvavom šitam sakyčiau labai maloniam renginy.Rock nigts 2008
O buvo visko labai daug.
Festivalis vyko nuostabioj Zaraso saloj. Ir kiek buvo bambėjimo, oj kodėl nebe Plateliuose Rokai, o mano manymu, visai geras naujasis pasirinkimas: graži gamta, patogu, daug vietos, gerai išdėstytos scenos. Viskas tiesiog liuks. Svarbiausia, kad nelijo lietus ir nebuvo purvo kaip paeitais metais :) Lijo tik truputį, sekmadienio naktį, bet koncertai jau buvo pasibaigę.
Manau, renginys labai vykęs, nes aš puikiai pailsėjau po savo kelionės po kalnus, plius pasimaudžiau ir be galo durnai nudegiau :D Viena ranka nudegus kaip maikutė trumpom rankovėm, o kita labai gražiai įdegė be jokių žymių ir nesuprantu kodėl :D Dabar privalau nešioti maikes su rankovytėm... Pasiklausėm geros ir teisingos muzikos, o kas man labiausiai įstrigo iš girdėtųjų, tai įkėliau į savo favoritus. Beje, šiek tiek nuvylė Paradise Lost (kaip Meškėla juos pristatė Peredaj lost :)) ). Aš maniau, kad bus smagiau, o jie pagrojo kaip kad būtų nemiegoję penkias paras ir viskas. Aišku, viską gerai pagrojo, bet aš labai norėjau dainos Mouth. Bet... Visa kita buvo tiesiog labai puiku ir jau ruošiuosi į kitą festivalį, kuris jau greitai ir bus ir toj pačioj Zaraso saloj. Tikiuosi gero oro :)

Iki.

2 komentarai:

  1. ale gi neįdomu, kai visus festivalius į vieną vietą sukels...

    AtsakytiPanaikinti
  2. bet užtat kaip ten gražu... :) taigi ne visi. Bliuzo naktys tai vis dar Varniuose :p

    AtsakytiPanaikinti