2008 m. spalio 2 d., ketvirtadienis

Bendravimo su prancūzais ypatumai

Praeitą savaitę niekaip negalėjau surasti savo prancūzų... Kaip žinia, pas mus įmonėj siuvami vienos prancūzų dizainerės drabužiai prêt à porter kolekcijos... Ir kad juos kur... Toks jausmas, kad man reikia tų drabužių, o ne jiems. Taigi kaip ir seniau pastebėjau, jeigu noriu kažkokios informacijos, tai man privalu pasiklausti ir juos paraginti, kad vat jūs vėluojat su audiniais, jūs man nedavėt informacijos apie dažomą produkciją, jūs nenumatėte, kad reikia pasisiūti pavyzdžius iš anksto... Ech. O man tai labai svarbu, nes ta krizė tai ką aš žinau, jaučiasi visur. Ir ką, ir klausi, ir ragini. Tokie jau tie prancūzai :)

3 komentarai:

  1. Prancūzų nereikia suprasti. Reikia priprasti ir naudotis jų elgesio įpročiais. Kuo daugiau jais žavėkis. Ir nuoširdžiai. Galėsi virves iš jų vyti. Jei valios užteks :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. tai turiu 2, kuriuos ir aš suprantu, ir jie mane. abu vyrai :D su vienu tai iš vis, jis mane iš pusės žodžio supranta. jokių problemų. nu su moteriškėm sunkiau...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aiyjoo, toks atvejis sudėtingas. Labai sudėtingas.
    Oho, kaip pakliuvai...
    Juokauju :)
    Bet moterys su moterimis būna, kad ir nesutaria :)

    AtsakytiPanaikinti