2008 m. spalio 16 d., ketvirtadienis

Pokalbiai su prancūzais

Neretai man darbe tenka pavertėjauti logistikos įmonei, kuri angliškai nesusišneka su prancūzais.
Taigi dauguma gal ir žino, kad prancūzai - vieni iš didžiausių nacionalistų ir nešneka angliškai. Bet kad jie ir nemoka!!! Tikrai nemoka. Ir kai pradedi kalbėti angliškai, jie tiesiog numeta ragelį...
Tai vat prieš porą dienų su vienu tokiu vyruku iš NAF NAF firmos kalbėjom apie krovinį, kurį reikia nuvežti į Rusiją. Kalbėjom kalbėjom, viską aš ten išsiaiškinau ir paskui prasidėjo asmeniškumai. Jam labai patiko mon français :) Sako: "Il neige chez vous, oui?". Suprask, kad klausia, ar pas mus sninga. Sakau: "Pas encore", nu tipo, dar ne... Tai jis: "Mais il fait froid là-bas?" - Bet ten dabar šalta? Ir tada jam teko aiškinti, kad mes ne Šiaurės ašigalyje randamės :) Kažkaip jiems labai didelis įspūdis, ypač paryžiečiams, kad Lietuvoje būna sniego.
Prieš metus laiko, žiemą, buvo pas mane delegacija iš Paryžiaus. Tai viena mergina, kad šiek tiek vyresnė nei aš, jinai taip džiaugėsi, ir žinot kuo? Ogi kad pirmąkart gyvenime pamatė sniego :)
Tai vat, o tie prancūzai, kurie moka angliškai, tai jie šneka be proto gražiu akcentu.
Kai buvau Londone ir plepėjau su vienu britu, jis man tokį, net nežinau, bet aš priėmiau kaip komplimentą, kad, kaip jis sakė: "Your english is Frenchy". Reiškias, aš jau nebegaliu nuslėpti savo prancūziškumo niekaip.... :D
Tai tiek žinių šiandien.

1 komentaras: