2008 m. lapkričio 4 d., antradienis

Paskambino šiandien

Rytinis skambutis. Nežinomas numeris:
- Laba diena. (Jaunas vyriškis)
- Laba diena. (Aš)
- O sakykit, čia Vido telefonas?
- Ne, čia mano telefonas.... :)
- Čia Jūsų telefonas?
- Taip, čia mano telefonas.
- Tai ne čia pataikiau?
- Turbūt.
- Tai atsiprašau.
- Nieko tokio.
- Viso gero.
- Viso gero.

:))) Cheche... Mano telefonas

2 komentarai:

  1. Į pasakymą „Tai ne čia pataikiau?“ visada atsakau, kad nežinau, kur taikė, todėl negaliu pasakyti, ar pataikė :) Kažkada labai smagiai pašnekėjom su kažkuo, nuotaiką pataisėm vienas kitam visai dienai :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. su tais nepataikymais tai visko būna. bet mane labiausiai nervina, kai paskambina nežinomas numeris, sako, kad iš kriminalinės policijos, bet tu tiki, kad tai ne tiesa, klausia tada, ar žinai, kas skambina ir bijau apsilochinti, bo nepažįsti balso, o tai skambina koks pažįstamas... bral :D

    AtsakytiPanaikinti