2009 m. sausio 17 d., šeštadienis

Anksčiau rašinėjau

Pagaliau savo HP laptopą pajungiau prie neto. Che, ir liepė man naudotis Google Chrome. Pirmas įspūdis labai nekoks. Nepatinka man šį naršyklė iš principo. Bet jei jau pasijungiau prie savojo kompo, tai įkelsiu keletą nesąmonių, kurias parašiau, kai buvau dar moksleivė. Kartais pamąstau, kodėl dabar neberašau ale poezijos. Hmm, geras klausimas... Vat dar ir bajerį radau, kad mano eilės publikuotos ir šiaip internete vat čia :)) ir čia. Tiesą sakant, kažkaip keista pasidarė, kad po gimnazijos dailės kažkokio būrelio aprašymu eina mano eilės :D Ten ketvirta klasė, tai čia reiškia gimnazinę klasę, o ne pradinukišką :p Nieko nežinau, tiesą sakant, kas čia rašė ir kokiu tikslu. Prie progos gal reikės užklausti gimnazijos tinklapio administruojančių asmenų, kas čia per juokai...

Vat keletas trumpučių minčių pasiskaitymui:

Gieda Pano fleita...

Lošiantys menkapročiai

Skelbia pusantro karto

Kvailesnį nuosprendį.

***

Karingi vikingai

Apsimeta keleiviais.

Užverčiam knygą.

Gelsta lapai.

Ir klajonė pamiršta.

***

Kietas riešutas

Kietai ir krinta

Visi kietakakčiai

Krenta tik kartą.

***

Šėlsmas laukuose

Persikelia į vietos barą.

Nebaigta „Kruvinos Merės“ taurė

Išgelbsti iš vargo.

***

rausvu atspalviu padabintos

josios lūpos

vakar buvo bespalvės

nebučiuotos

suaugęs vaikas neatsispiria

norui kankintis

***

Nurausiu

Priešui

Galvą

Ir pasidarysiu

Iškamšą

Bus prisiminimui.

***

Neoninėje šviesoje

Nebepažįstu

Tavo dantų

Nei lūpų

Kodėl tu

Stovi

Apsikabinęs eglutės

Šaką

Jei kam patiks, parašinėsiu dar :p

Gero vakaro visiems be riaušių :)

15 komentarų:

  1. Labas, Vilma. Iš visų šitų man labiausiai patiko šis:

    1.Neoninėje šviesoje

    2.Nebepažįstu

    3.Tavo dantų

    4.Nei lūpų

    5.Kodėl tu

    6.Stovi

    7.Apsikabinęs eglutės

    8.Šaką

    Įdomiausia, kad čia klausiamasis "Kodėl" pavartotas lyg "Todėl"; gale nėra klaustuko.
    Bet kontekstas (nežinomybė ir vaizduotė, teiginiai, klausimai ar spėliojimai)čia puikiai taip leidžia vartoti.
    Struktūra aiški. Na, o dabar apie turinį. Neoninė šviesa, dantys, lūpos, stovėjimas, eglutės šaka, apsikabinimas jaučiu pasirinkta čia irgi neatsitiktinai, ir turi simbolinę prasmę.

    Neoninė šviesa : ryški šviesa(žinojimas) paveikianti tikrovės suvokimą;
    dantys :kovą, gynybą, sveikatą;
    lūpos: kalbą, meilę;
    stovėjimas : vyksmas kuomet nejudama iš vietos;
    eglutės šaka : tai kas dygliuota bet gražu;
    apsikabinimas: užsiciklinimas, arba reiškia maždaug tą patį ką ir "stovėjimas".

    Šis tavo eilėraštis, man sukėlė labai stiprų įspūdį. Šiame yra labai daug tiesiogiai man skirtos dvasinės informacijos. Tu to man nesakei ir gali tą neigti. Bent tą jaučiu aš.
    Mes kalbam pirmą kartą.Kaip pirmam kartui, čia mano pakomentuota labai labai daug, bet tikiuosi dėl to neįsižeisi. Nes aš pats suprantu, kad mano atvirumas gali kartais pasirodyti gana gąsdinantis. Stebint nuogą ar pusnuogį žmogų einantį per sniegą gali ir stebinčiajam pasidaryti šalta.
    Ačiū už eilėraštį ir
    nesušalk
    :-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. iš tikrųjų, man labai smagu, kai kažkas bando interpretuoti tai, ką aš esu parašiusi. nes, patikėkit manim, aš niekad nemąstau apie esmę ir reikšmę. tiesiog vaizduotėj susidėlioju estetinį vaizdą ir jį išreiškiu žodžiai :)
    dėkui už tokį išsamų komentarą ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. o :) pasirodo Vakaro žara prieš saulėlydį yra vyras :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. nieko tokio, aišku :) tiesiog tai jau antras kartas, kai išsiduriu ant nickname'ų. pirmas buvo su scaniagti.blogspot.com :))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Įdomūs kai kurie eilėraštukai, bet matosi, jog pernelyg daug iš savęs nereikalauji. Pavyzdžiui, žaidimai su forma - minimalūs. Kita vertus, gal tokia ir turi būti poezija: tiesiog tai, ką nori parašyti.

    AtsakytiPanaikinti
  6. @cgedas. na, tiesiog tuo metu mano maištaujanti siela taip suprato poeziją. net dabar negaliu pakęsti rimuotų kai kurių eilėraščių, už ką respublikiniam filologų konkurse nuo vieno poeto gavau per nosį :) perkeltine prasme, aišku.
    @PinkCity: ačiū. :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Tai poezijoje svarbu ne rimtas, o ritmas...

    AtsakytiPanaikinti
  8. aš manau, kad kiekvienas turi pasirinkimo laisvę, kaip suprasti poeziją ir kuo laikyti poeziją. tiesiog aš norėjau pamėginti vat tokią, kaip vienas bičiulis fizikas (beje, irgi rašantis eiles) išsireiškė: postmodernaus avangardo kūrybą

    AtsakytiPanaikinti
  9. @Vilma, aš gi nieko neneigiu ir nekritikuoju:) Viskas gerai. Jeigu nori, pasakysiu, kurs eilėraštis man labiausiai patiko: "Neoninėje šviesoje..."

    AtsakytiPanaikinti
  10. @cgedas: tik dabar supratau prieš tai buvusį komentarą :p

    AtsakytiPanaikinti
  11. Patiko apie riešutus ir kietakakčius :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. @Vilma, tik dabar supratau, ką ten netaip parašiau:)

    AtsakytiPanaikinti
  13. @cgedas: nu va, bet dabar tikiuosi jau supratom vienas kitą :D

    AtsakytiPanaikinti