2009 m. sausio 29 d., ketvirtadienis

Dienos frazė

Man karts nuo karto išsprūsta kokia nors sparnuota frazė, kurią pasigauna ir vartoja mano draugai. Šiandien iš tikrųjų buvo kažkokia ne kokia diena darbe. Ir kalbantis su drauge telefonu pasibėdavojau, kad taip stengiuos, o viskas tarsi sprūsta iš rankų, todėl šiandienos frazė yra:
"Aš norėjau kaip geriau, bet gavosi blogiau nei visada"...

Dar viena frazė, kuri man labai patinka, ir kurią jau dažnai vartoju yra:
"Jei nevėluosiu, būsiu anksčiau"... :p

5 komentarai:

  1. Klasikinė frazė kitokia.Tai jau savivalė.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kažkada labai juokėsi visi, kai ėjom keliese ir vienas draugas pasakė:

    - Einam, nes ten toliau negu arčiau.

    Ir aš atsakiau:

    - Tai einam greičiau neigu lėtai.

    AtsakytiPanaikinti
  3. patinka man tokie spontaniškai gimstantys pasakymai :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Man labai tiktų: jei nevėluosiu, būsiu anksčiau :D
    Nes taip pastoviai būna :)

    AtsakytiPanaikinti