2009 m. sausio 21 d., trečiadienis

Rašysiu

Užsiregistravau rašyti nacionalinį diktantą :p
Vilniuj galima rašyti vat šiose vietose: spausti.
Pernai metais rašiau, buvo labai smagu ir įdomu. O šiais metais, pasirodo, vos ne mano kieme bus rašoma, tai ir nueisiu. Reikia pasitiktinti lietuvybę :)

5 komentarai:

  1. Gerai, kad šita iniciatyva nemirė.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ne:) pirmus metus nedalyvavau, nes galvojau, kad ne etiška, o po to kažkaip neįpratęs buvau:)

    Be to, dabar pagalvojau, kad tai gal man primena mokyklos laikų saulėtus šeštadienius, kai tekdavo važiuot dalyvaut kokioj olimpiadoj ar panašiai...Nors vis tiek diktantas - man labai graži iniciatyva:)

    Kad visai savęs nesumenkinčiau - esu dalyvavęs vizijų konkurse:)

    O kaip tau sekėsi?

    AtsakytiPanaikinti
  3. aš antri metai dalyvavau. na, sekėsi taip pusėtinai, nes visiškai neprisiminiau skyrybos kai kuriose vietose... na, bet svarbiausia - dalyvauti. man dar juokinga buvo toj mokykloj, kurioj vyko rašymas... :) atėjo moteriškė, mokytoja gal kokia, ir manęs atsiklausė ar gali mane nufotografuoti :) aš sėdėjau pirmam suole. žinoma, kad sutikau :) ir paskui, aišku, kad ir kitus nufotografavo, bet jų jau neklausė :D smagu kažkaip buvo.

    AtsakytiPanaikinti