2009 m. sausio 6 d., antradienis

Sapnavau fantastiką...

Nežinau, kas vakar buvo, bet po Igno išlydėjimo vakarėlio atgal į Naująją Zelandiją prisisapnavo daug fantastikų :)
Veiksmas vyksta kažkur Lietuvoj. Ant šalies prasidėjo kažkoks blogis. Skraido mirties gulbė. Tokia didelė labai ir ji karts nuo karto išmeta tokius žalsvus kaspinėlius, maždaug sprindžio dydžio. Kaspinėlio galiukai apkirpti trikampiais kažkaip. Ir kas atranda tą kaspinėlį, tam neužilgo gresia mirtis. Visi žmonės panikoj, nes niekas nenori rasti mirties kaspinėlio, todėl visi slepiasi. Aš su kažkokiu nepažįstamuoju pasislėpiau dideliam pastate po spinta. Užsidengėm dar kažkokiais kartono lakštais. Ir laukiam. Netrukus pasigirdo koridoriuj balsai ir kaži kas artinosi prie to kambario, kur mes slėpėmės, durų. Netrukus jos atsivėrė ir į kambarį sulėkė koks 100 biglių veislės šuniukų. Tokie dar nelabai užaugę, bet jų buvo daug ir aš iš po tos spintos mačiau jų kojytes ir uodegytes. Šuo nebūtų šuo, jei jis neužuostų, kad kažkas yra kambaryje, tad du iš jų prisiartino prie spintos ir, aišku, mus atrado. Kažkokie irgi nepažįstami žmonės mus ištempė į kitą kambarį... Nubundu. Mąstau, kas bus toliau. Nueinu atsigerti vandens. Grįžtu ir vėl užmiegu.
Sapno antras etapas.
Sapnuoju, kad einu gatve iš to pastato, kur buvom pasislėpę. Mano bendražygio ir tų žmonių jau nėra, nes juos kažkas pagrobė. O aš jaučiu, kad man burnoj kažkas yra, nes kaip tik tuo metu pamatau tuos žalsvus mirties gulbės kaspinėlius. Nu, galvoju, daba bus kažkas. Ir burnoj taip neskanu, iš po lūpos pradedu traukti kažką, o ten - pušies spygliai. Veee, kaip šlykstu. Jų buvo nemažai, tai kol išsitraukiau - mane net pykint pradėjo. O atmosfera tokia nejauki... Taip tamsu ir visur žalsva. Aš galvoju, kada dabar mirsiu. Tie kaspinėliai, kuriuos mačiau, buvo du. Aš juos pasiėmiau ir gatvėj sutiktam valkatai, toks visiškai apskuręs tipas, įteikiau. Taip maniau, kad mirties gulbė mane pralenks... Ir vėl nubudau. Pažiūrėjau į laikrodį ir nudžiugiau, kad dar galiu miegoti 2 valandas. Paskui jau nieko nesapnavau, bet tokia fantastika jau seniai bebuvo. Che, grįžta mano nesveiki sapnai :D
Geros dienos visiems.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą