2009 m. sausio 24 d., šeštadienis

Senienose pasikapsčius galima atrasti visokių įdomių daiktų

Taigi, kažkada čia publikavau savo pjesę. Kiekvieną kartą, kai ją perskaitau, man kyla noras parašyti tęsinį, bet nesugalvoju apie ką :))
Todėl įmesiu keletą senų, bet nepasakyčiau, kad labai jau blogų paeiliavimų. Kai kurie net man patinka :D 

Vaikelis buvo mažas

Atėjo vaikas

Baltu veidu

Žinoma

Jis vaikas

Nelengva būti

Dideliu

Jo vardas

Yra geras

Jo pavardė

Taip pat

Gera

Buvo

Mažas vaikas

Užaugo

Tapo dideliu

Žmogumi

Jo vardas

Buvo geras

Jo pavardė

Taip pat

Buvo gera

Kas bus toliau

Atėjo vaikas

Geru veidu

Jam smagu būti

Vaiku

Atėjo vaikas

Bet tik trumpam

Apmaudas 

Čiuožiu plonu ledu

Nors baisu

Trokštu paragauti

Ištirpusios snaigės vandens

 

Drebia į žemę

Susipina snieguotės

Ir krenta

Gal geriau

Paliesti stiklą

 

Šalta

Už jo tamsu

Malonu, kai balta

            Paslėpta šviesa

            Beldžias

            Į ledą

           

            Sauso aido kartėlis...

***

 

Prasimušė žuvėdra

Pro nendrių užtvarą

Ir žiūri

Į tolį

Mato

Jūreivis

Plauna kojines

Mėlynam vandeny

Nereikėjo jai žiūrėti

Krito akmuo į vandenį

Jūreivis basas liko

***

 

Nevalingai ištiesė sparnus

Paukštis

Jis jau skris

Bet

Vajėzau

Kur tavo plunksnos

Dingo

Viskas dingo

Ir reikėk tu  man

Vėl ten pasirodyti

3 komentarai:

  1. Na, įkišiu savo trigrašį. Apie pjesę. Žinai, kas labiausiai man patiko? Joje nėra lietuvių autorių bėdos su dialogais. Personažų sakiniai tiesiog nuostabūs:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. dėkui :)
    šitas kūrinys gimė per vieną vakarą. o tęsiniui išmonės pritrūko :D arba man jau atrodė, kad viskas ok. kai pridaviau konkursui, jį man atmetė, kad per trumpas pjesės kategorijai :/

    AtsakytiPanaikinti
  3. nu jo, čia tokia minipjesė:)bet dialogai nuosekliai gyvi. nors irgi trumpi:)

    AtsakytiPanaikinti