2009 m. vasario 10 d., antradienis

Kai būnu darbe...

Šiandien ir vakar negaliu mąstyti, nes dantys sugalvojo įkrėsti man proto. Todėl nieko čia gudraus neparašysiu, o padalyvausiu dar vienoj blogakcijoj. Vat tokioj, kuri sako "parodyk ką turi ant darbo stalo".
Aš tai praeitą savaitę buvau sugalvojus tokią akciją: "Padovanok Vilmai bilietą į Apocalypticą"... Neveiksminga akcija buvo. Neturiu bilieto. Reikės nusipirkti šią savaitę...

Taigi, o dabar mano darbo vieta yra tokia:
Darbe
Sorry dėl kokybės, mano mobiliakas daugiau neišgali :p
Prie šito stalo praleidžiu nemažai darbo laiko, todėl jis ne visada tvarkingas. Mėgstu, kad viskas būtų po ranka. Dar patinka mielos nesąmonės, kurios linkusios kauptis aplink monitorių :p
Beje, atkreipkite dėmesį, koks tvarkingas mano kolegės darbo stalas priešais :))

2 komentarai:

  1. vat ir nesakysiu :LOL:2009 m. vasario 10 d. 22:16

    Pas mane yra keli darbo stalai, vienas jų toks didelis, kad ten galima ir miegoti. ;-)
    Todėl prie to kurio dabar dirbu tik kompiuteris, klaviatūra, pelė ir telefonas tarnaujantis laikrodžio pareigas.
    :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. šalia mano stalo yra toks mažesnis staliukas. visi, kas ateina, yra linkę ant to staliuko atsisėsti ir pasišnekėti. bet tai juk stalas!!! :)

    AtsakytiPanaikinti