2009 m. vasario 15 d., sekmadienis

Kaip aš buvau Knygų mugėje

Šeštadienį ėjau į knygų mugę. Pasinaudodama blogo privalumu dar ir kompaniją susiradau :)
Šiandien save radau Delfyje :p Trečia nuotrauka. Sėdžiu ant žemės su dryžuotu violetiniu bliuzonu, o man iš dešinės Tamagochi. Kikiki :)
Tai va, sudalyvavom dvejose konferencijose, kur buvo pristatomos knygos. Viena - prisiminimų knyga apie J.Ivanauskaitę ir dar ten filmą apie ją reklamavo, kuris pasirodys vasario 18d. ir vadinasi "Šokis dykumoje". Tas dokumentinis filmas vertas dėmesio.
Kita konferencija - Martyno Starkaus knygos "Šilko kelias" pristatymas. Vat čia pati smagiausia mugės dalis buvo. Tikiu, kad Delfyje ir patys pasiskaitėt kaip ten kas buvo, bet iš tikrųjų ten linksma buvo. Tiesiog man labai patiko tų visų žmonių šiltumas ir paprastumas. Neveltui tik įėjusi į mugę nukoviau dvi knygas :) To paties Starkaus ir dar paėmiau D. Kinderio "Atgal į Afriką". Tos tai jau seniai norėjau, tik kad kai buvau knygyne, man ji pasirodė per brangi... Ir gavau abiejų autorių, o dar ir Vytaro, autografus. Džiaugiausi kaip vaikas, gavęs saldainį didelį :) Na, man iš tikrųjų labai patinka viskas, kas susiję su kelionėmis. O dar kai tos kelionės yra visiškai savarankiškos kaip tie projektai Šilko kelias, Tuk Tuk Indija, ir vat dabar vėl rodo Afrika.Lt per LTV trečiadieniais. Žaviuosi tokiais žmonėmis su iššūkiais. Aš irgi taip norėčiau keliauti. Gal kada ir pakeliausiu. Ką čia gali žinoti?
Daugiau kaip tais ir neturėjau jokių norų kažką įsigyti. Na, gal Beigbederio naujausią romaną. Bet tą galima įsigyti bet kada. Ai, dar radau knygą apie tai, kaip dirbti į savaitę keturias valandas. Ir ten toks prierašas: Neskaitykite šios knygos, jei nenorite mesti darbo. Ar kažkaip panašiai. Hmm, 40 lt dar už tą knygą norėjo.
Taip prasitrynėm toj mugėj keturias valandas. O žmonių daugybė... Ojėj.
Vat kaip lietuviai myli lietuvišką žodį.

2 komentarai:

  1. oh oh - aš susektas. Tam kadre kaip tik masčiau - "nežiūrėk į objektyvą, o tai nuotrauką dar kur nors išsižiojusio įdės" :D

    Tikrai viskas šaunu buvo ir kaip čia aprašyta. Dėkui Vilmai už kvietimą ;)

    AtsakytiPanaikinti