2009 m. vasario 18 d., trečiadienis

Kažkoks absurdas

Aš vėl peršalau... Tad mano racioną papildė imbieras, citrina, česnakai ir dar visokių skanių dalykų :)
Juokingiausia yra valgyti duonos riekę su sviestu, pabarstytą česnaku, ir užsigeriant šviežio imbiero arbata su medum. Man pasirodė skanu.
Šiandien draugė užrodė nesveiką filmuką, tai kikenau ir daužiau kumštuku stalą darbe gerą pusvalandį.

Linksmiausias yra dainininkas. Atkreipkite dėmesį į jo nosį. Argi vilkas neprimena kiaulės?
Ok, kad daugiau nenusišnekėčiau, atiduodu kompą broliui, kuris stumia laiką skaitydamas Panelę ir vis dar galvoja, kad aš skaitau naujienas lryte :p
Nesirkit. Aš irgi, kai pasveiksiu, nebesirgsiu. Gal čia man į sporto klubą kokį užsirašyt? Juk sportas - tai sveikata. Tik reikia surast, kad būtų nelabai brangus ir netoli namų...

8 komentarai:

  1. Sportaavimas? :? :D
    Ohoho... O_O :DD
    Pradėjai mąstyt.
    ;-)
    Smagu.
    :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. :-) Šyrit įsijungiau tą animacinį filmuką. Smagiai pasijuokiau. :DD
    Sėkmės tau. Pasveik ir geros kloties.

    AtsakytiPanaikinti
  3. na, nelabai aš mėgstu sportą priverstinį... tai va, mąstau :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Skaudu, kai žmonės verčia ką nors daryti, o kai priverčia ligos, nelaimės, kaži ar maloniau...
    Šiais laikais paprastai yra "skatinama" kažkas daryti, bet įstatymų laikytis yra "(pri)verčiama", arba už jų nevykdymą yra taikomos sankcijos.
    Gamta turi savus įstatymus, bet ji mums dar leidžia pamąstyti -klausyti jų, ar - ne.
    Ar gi ne gerą gamtą turime?
    - Tik gyvenk ir džiaukis, ar ne?
    :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. na, bet jei pradedi sirgalioti kas antra savaitė ir taip bilekaip, tai tenka susimąstyti, ką ne taip darai :) faktas, kad mano imuninė sistema pasigadino ir reikia ją atstatyti į vėžias. tam reikalui reikia judėjimo ir t.t. ir kaip viena mano draugė ir sakė, kad pasprortavus, daugiau geros nuotaikos atsiranda. pamėginti verta, o gal ir padės :)
    beje, Vakaro žara prieš saulėlydį kiečiau skamba nei Flying between continents :p

    AtsakytiPanaikinti
  6. patiko filmukas :)
    ir aišku linkiu pasveikti.

    AtsakytiPanaikinti
  7. O peršalus geriau sėdėti namie ir tingniauti nei į darbus vaikščioti. Ar bijote, kad jei porą dienų nenueisite, krizės sąlygomis gali ir nebekviest?:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. šiandien išsiderėjau neiti į darbą... bet kur čia patinginiausi, kai kas dešimt minučių skamba mobilus :) rytoj, aišku, pas mus irgi nedarbadienis. bent jau man tai tikrai.

    AtsakytiPanaikinti