2009 m. vasario 24 d., antradienis

Nuotykiai internete ir ne tik

Šiandien susimoviau, nes nemokėjau nupirkti bilietų www.forumcinemas.lt svetainėj... :/
Buvo baisiai skubu, nes bilietų į šio ketvirtadienio seansus nebedaug likę, nes bilietai po aštuonis litus... Nieko nesusigaudžiau iš tikrųjų, kodėl, kaip jau paskui nukeliavau su patarėjų pagalbą iki tos vietos, kur galima pasirinkti vietas, man neleidžia pasiimti norimų vietų. Na, man parenka vienas vietas, o kaip sako, galima pasirinkti ir kitas laisvas, klikinan pele. Cha, moku aš klikinti pele, tik kad man vis tiek nepažymėjo mano norimų vietų. Turbūt man šiandien nebuvo lemta tų bilietų nusipirkti, tad vienas gelbėtojas visą darbą ir padarė už mane, todėl į kiną ketvirtadienį nueisim. Žiūrėsim Valkiriją ir U2 3D koncertą, vat :p Bet jau ta bilietų pirkimo sistema tai painiai padaryta. Negi neįmanoma ko nors paprasčiau sugalvoti? Juokingiausia, kai neradau mygtuko "pirkti bilietą", nors jau turėjau matyti... Ai, vienužo, susimoviau ir tiek :)
Mane labai nervina, kai aš nemoku ko nors kompu padaryti, na tiesiog biesina. Arba, jei kas nors kompe neveikia, arba jisai lagina. (Keistas koks žodis...) Tada primaigai bile kokių velnių ir visai užsilenkia visos absoliučiai sistemos :D Vat tada ir nebelinksma. Noris paimt ir išmest per langą, bet tada suveikia kažkoks jausmas: "o bral, gi čia ne kompas gal kaltas, mažu mano durnagalvė jau neveikia..."
Norėčiau apie kompus išmanyti nors kiek daugiau... Arba bent jau su programom, kad nesuprantant kokio dalyko, nereikėtų kvietis kompiuteristo ir sakyti: "o kodėl jis man nepadaro stulpelio???" :/
Arba va šiandien suvokiau, kad mano walkmanas Sony Ericsson'as nėra gudrus, nes jis negroja .flac formato muzikinių failų. Nu tikrai negudrus, kodėl negali tokio gero formato groti, a?
Tai tokie dalykai. Šiandien visi valgo blynus, tad sugalvojau šūkį: "Kas šiandien nevalgo blynų, tas lochas" :)

O vakar žiūrėjom laidą per LTV Redakciją. Ją veda toks žurnalistas Rimas Bružas. Ir jis man pasirodė kažkoks nesusitvarkęs, nesiskutęs, apaugęs plaukais kaip maumas.
Sakau broliui:
- Nu bet ir apžėlęs....
Brolis:
- Gal užgėrė?...
:)
Ech, bet gerai namie turėti internetą.
Gerų blynų visiems. Šiandien sako reikia apsiryti, bet aš tai eisiu miegoti. Rytoj turėsiu darbe svečią iš pačio Paryžiaus. Va :)

2 komentarai:

  1. Kai pirmą kartą ten bandžiau pirkti, tai irgi ne iš karto pavyko :) Mat pasirodo korektiškai veikia tik su Internet Explorer...

    Ir šiaip jų online bilietų sprendimas labai jau kreivai padarytas (čia mano kaip IT profesionalo nuomonė).

    AtsakytiPanaikinti
  2. tu bral, čia turbūt ir būtų paaiškinimas dėl ko negalėjau pasirinkti tų bilietų, nes aš visada naudojuosi Mozilla Firefox :) o pati sistema tai be galo be ryšio (mano kaip visiško neprofesionalo IT nuomonė :p

    AtsakytiPanaikinti