2009 m. vasario 20 d., penktadienis

Penktadienio daina #5

Koks penktadienis be penktadienio dainos. Šiandien savo skaitytojus norėčiau sudominti viena britų grupe pavadinimu Archive. Be galo nuostabi grupė. Man tai tikrai. Jų neatsibosta klausytis. Jei nebežinai, ką klausytis, klausaisi, Archive. Mašinoj nusibodo visi seni klausomi diskai, klausai Archive. Nori ko nors mielo ir malonaus, klausai Archive. Liūdna ir norisi bliauti, klausais Archive ir t.t. Na, čia mano asmeninė nuomonė ir nebūtina jos paisyti. Bet šiaip bendas tikrai vertas dėmesio su visais savo vokalistais. Taigi, ką radau tokio įdomesnio jutūbėj, tai jų koncertas kažkokiam Prancūzijos atrakcionų parke. Beje, jie dažnai koncertuoja Francėj ir man be galo pavydu dėl to, nes sudalyvauti šios grupės pasirodyme būtų tiesiog fantastiškai saldu. :)
Na, kokybė video šiaip sau, bet nuotaika tikrai nebloga.

Geros dienos visiems.

2 komentarai:

  1. Man labai labai patiko, tik vat komentaro niekaip neprisiruošiau palikti :)
    Relaksas hmmm...

    AtsakytiPanaikinti
  2. rekomenduoju daugiau jų paklausyti. man tai be galo nuostabi grupė. vis svajoju kažkokiu būdu pakliūti į jų koncertą.

    AtsakytiPanaikinti