2009 m. vasario 27 d., penktadienis

Penktadienio daina #6

Pagalvota šiandien duoti šiokio tokio enerdžaizerio. Kas buvo pernykštėse Roko naktyse, tas gal ir prisimena tokius danus Volbeat. Buvo tikrai labai neblogas pasirodymas. Man labiausiai patiko pasportavęs ir tvarkingai susišukavęs beigi tatuiruotas vokalistas :p Kažkiek primena Metallicą, bet anyway, visi jie danai, tad įkvėpimo šaltinis neabejotinas. Taigi šiandien jums duodu vieną ir man labiausiai patinkančių jų muzikinių kūrinių, tai va šitas. Kažkaip man pasirodė klipas, ar ne klipas, nelabai estetiškas, bet tikiuosi energijos duos :)
\

O beje, vakar buvom filme Valkirija. Na, galiu pasakyti, kad man patiko vidutiniškai. Bet labiausiai gal patiko ta nelaiminga pabaiga. Nedaug yra tokių filmų.
O vėliau dar gi nuėjom paveizėti U2 3D koncerto. Ojėėėė, kiek buvo gerų emocijų, kad dar net šiandien šypsena nedingsta nuo veido :) Iš tikrųjų be galo buvo smagu pajusti Bono visiškai arti savo veido :) Beje, įsitikinau, kad tikrai gerai yra sėdėti pirmoj eilėj centre. Niekas netrukdo tūsintis :p Kažkaip mūsų šutvė reagavo į visas dainas, todėl net nebedrįsom atsisukti atgal, nes dauguma koncertą priėmė kaip kiną ir žiūrėjo jį labai susirūpinę :)
Jei dar rodys koncertų 3D, būtinai reikės nueiti. O gal net nueisime pažiūrėti animacinių filmų.
O vat kaip per tą 3D seansą reikia atrodyti :)
3D
Čia reikia žiūrėti bendrą nuotaiką, o ne kokybę... :)
P.S.: aš esu kairėj. Che, gera maskuotė. :)
Gero visiems penktadienio.

5 komentarai:

  1. 'boltą' rodys 3d :)
    valio, reikės eiti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Boltą šiaip iš neturėjimo ką veikti ka-kada žiūrėjau, bet ne 3D. tai jis man be galo vaikiškas pasirodė... na, 3D duotų visai kitokį efektą. bent jau reklamoj tai super atrodė.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip suprantu, žiūrėjot pro raudonus-mėlynus akinius?
    Pasitreniravus stereo poras galima žiūrėti ir be akinių ("trečiosios akies metodas") - maždaug stengiesi pamatyti savo nosies galą.
    Va keli paveikslėliai: http://www.stereoart.ru/forum/topic.php?forum=4&topic=17 , galite pabandyti.

    AtsakytiPanaikinti
  4. na, ten tokie kažkokie kitokie. jie stikliniai ir vienodai per juos matosi. nėra taip kaip tie vaikiški, kad vienas stiklas raudonas - kitas mėlynas. o trečią akį išugdyti būtų visai sveika. bo tie akiniai baisiai nuspaudžia nosį. aš kai nepratus, tai man nelabai patinka dėvėti akinius...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tai gal kokie su poliarizuotais stiklais ar dar koks galas...
    Jau kurį laiką įvairūs gamintojai grasina paprastus televizorius pakeisti 3D variantu (pvz.: http://www.tweaktown.com/reviews/1391/2/zalman_trimon_22_3d_monitor_exclusive/index.html ), bet turbūt iš pradžių aprūpins visus plazminiais, o jau paskui lieps tuos išmesti ir pirkti 3D:)

    AtsakytiPanaikinti