2009 m. vasario 9 d., pirmadienis

Pro langą nieko nematau

Taigi, daug blogerių dalyvauja akcijoj Vaizdas pro mano langą.
Aš kažką irgi matau pro savo butuko langus. Nieko gero iš tikrųjų. Matomas savižudžių rajonas ir tiek.
Žiemą (pažvelgus pro kambario langą) būna taip:
By the window

O rudenį (pro virtuvės langą) kartais matosi, arba nesimato, taip (čia tik atsikėlus):
By the window
Ir taip praėjus tam laiko tarpui, kol atlikau rytines prausimosi procedūras ir išsiviriau kavos:
By the window

Man patinka vaizdas pro mano langus :)

8 komentarai:

  1. Bandau šifruoti, kuris čia rajonas:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. čia nepakartojamos Justiniškės :p

    AtsakytiPanaikinti
  3. mhm, tokią versiją ir turėjau:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Neiššifruoju, kur čia konkrečiai, bet netoli:) Hm, ir dar sako, kad miegamieji rajonai neturi savo veido...Turi, kaip atradome:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. šiaip tai ši vieta gyventi labai faina. priekyje yra vaikų darželis. vasarą, kai medžiai žaliuoja, čia atrodo kaip parkas ir tikrai tos žalumos užtenka.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš Justiniškes kartais pavadinu Žaliuoju rajonu. Retkarčiais net be ironijos:)

    AtsakytiPanaikinti