2009 m. vasario 5 d., ketvirtadienis

Turiu problemą

Į mano kabinetą atkraustė tokią moteriškę. Jinai dirba pusę etato, na prižiūrėtoja - administratorė ir "načalnyk po nikakim delam". Kad ją atkraustė, tai nieko baisaus. Aš kabinete dirbau su penkiais žmonėmis vienu metu ir viskas buvo ok... Na, dabar su 1+o,5+o,5. Tas vienas tai sėdi kabineto antram aukšte ir jau pripratau, kad jau trečias naujas žmogus tose pareigose nuo to laiko, kai aš dirbu. Na, šitas kompiuteristas dar toks vaikas, bet labai pasiduodantis auklėjimui. Kad reikia darbe klausytis Opus3, suprato iš penkto karto, ir po penkto grasinančio karto (pasakymo). Nes, atsiprašau, darbe klausyti Juropyen Hyt reidijo, ne mano nervams...
Tai va, bet dabar ne apie jį.
Ta mano kolegė mane išvarys iš proto savo kalbomis apie nieką... Man visiškai nusišvilpt, kokius jinai remontus darosi ir kiek pinigų jai duoda jos dukros... Vienąkart taip įelektrino, kad liepiau tuoj pat užsičiaupti ir man netrukdyti. Tai visą likusią dienos dalį vaidino įsižeidusią ir išeidama net viso gero nepasakė... Hmm, aš dėl to tikrai pergyvenau, kad įžeidžiau žmogų, nes manau, kad nesu jau tokia konfliktiška... Nu bet blem, man nedaeina, kaip žmogus, jau metuose, nesupranta ar nemato, kad aš iš tikrųjų esu užsiėmusi, kad dirbu, kad tikrai yra problemų didesnių negu ta, kad jos katė jai prišiko ant kilimėlio... Garbės žodis, užknisa... Kaip su tokiais žmonėm bendrauti??? Ir kaip jiems įkalti į galvą, kad jei aš sėdžiu prie kompo, tai reiškia - aš dirbu. Vienu žodžiu. Aš į darbą einu dirbti, o ne dalintis naminėm problemom ir asmeniškais dalykais.
Tai va tiek, išsiliejau :) Kas skaito mano blogą, gal galit pasakyti, kaip su tokiais įkyriais žmonėm (moterimis) bendraujate darbe? Kas mane labiausiai biesina, tai lindimas į asmeninį gyvenimą ir mokymus visokius. Feek... Paskutiniu metu praignoruoju tylėdama ir nieko neatsakydama į jos šnekas :) Tegu kalba sau viena :)

19 komentarų:

  1. kill em all

    o jei rimčiau - tik kantrybė tave išgelbės. kantrybė ir abejingumas. bet nenustebk, jei sužinosi apie save, koks esi baisus, nenuoširdus, šaltas, piktas etc. žmogus.

    AtsakytiPanaikinti
  2. o taip :) tiesą sakant, mokaus tos kantrybės... ir tas ignoravimas padeda. tai, kad bus apkalbos net neabejoju, nes jau dabar žinau, kad aš per jauna tokias pareigas užimti, kokias dabar turiu :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na gal žmogus nori išsikalbėti? :D
    Aš tai su tokiais tuoj pradedu apie darbą šnekėti, jie sutrinka. :D
    Ir dėmesį sutelkia į savo reikalus.
    :D
    Na, jei jau ji yra bendradarbė, tai gali dar pasiūlyti pasikalbėti po darbo. Jei nereaguoja, gali net demonstratyviai užsikišti ausis ausų kištukais( kad ji tai pastebėtų)ar rankomis.
    O toliau - pagal situaciją.
    :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. a :) čia kaip tame anekdote.
    Važiuoja zuikis troleibusu, o jam ausyse - bananai. Prieina kitas, tarkim, zuikis ir sako jam:
    - Pas tave bananai ausyse.
    - Ką sakai?
    - Sakau, pas tave ausyse bananai...
    - Ką sakai, nieko negirdžiu.
    - Nu taigi sakau, kad pas tave bananai ausyse. (parodo į ausis)
    Zuikis susinervinęs išsitraukia demonstratyviai bananus iš ausų ir sako:
    - a tu glušas ar ką? Negirdžiu aš, gi matai, man bananai ausyse.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na smagiai tu čia prajuokinai mane; :D
    nebuvau to anekdoto girdėjęs.
    ---
    Tikiuosi tokia situacija pas jus nesusikurs. :-)
    Jai čia eina kalba apie ausų kištukus, tai jie gali būti panaudoti 1-2 minutėm, kad įkyrioji moteriškė pajustų fizinį barjerą.
    Ausų kištukai, užsidengimas rankomis - švelni kraštutinė atsiribojimo priemonė; žodinė priešprieša - aštri ektremali priemonė.
    Pirma reikia išbandyti švelnesnes priemones, po to pereiti prie aštrenių.
    Gal ta moteriškė nėra tokia pasiligojusi, kad ją reiktų suraišioti?
    :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. na, aš manau, kad ji iš esmės yra pernelyg susireikšminus ir svarbi. dar šiek tiek yra problemų su mentalitetu ir išprusimu. negali gi pykti ant tokių žmonių, bet tai be galo sucks...

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man su panašiais žmonėm bendrauti padeda arba visiškas žodžių ignoravimas arba saikingas linktelėjimas galva netęsiant temos. Nes kartais tikrai nervina – man gi dzin, pas kokį gydytoją kas buvo ir ką ten jam ar jai darė.. :T

    AtsakytiPanaikinti
  8. ... na galiu įsivaizduoti tuos moteriškės žvilgsnius ir balso aukštį bei toną.

    Na bet gal įmanoma su ja įsiaiškinti viską prie arbatos puodelio?
    Gal tavo nuoširdumas padės viską sutvarkyti?
    Jei ta moterėlė, ten vaikšto "kaip ant adatų", tai ji jaučiasi turinti moralinę teisę "rėkti"( ar tiesiog palaikyti balsą ar pokalbio iniciatyvą).
    Nutiesk jai "šilkinį kilimą" ir tuomet prieš ją turėsi moralinę iniciatyvą. Tuomet ji nebesijaus turinti teisę tave riboti ir greičiausiai kalbėsite kaip lygus su lygiu, ar net įgysi iniciatyvą.

    AtsakytiPanaikinti
  9. tiesiog aš neturiu jokio noro su ja bičiuliautis. ir visai neįdomu man žinoti, kaip ten jos vyrui paūmėjusi paradontozė ir kiek uždirba jos vyriausia dukra :) tiesiog man neįdomu. ir nenoriu su bendradarbiais bičiuliautis, nes tai kenkia darbo rezultatui. jei turi kažkokių priekaištų, tai tada negali išsakyti savo nuomonės konkrečiai, nes kaip gi čia dabar, gi jinai mano bičiulė...
    man tik norisi atskirti, kur yra darbas, ir kur yra namai. dar be to, jis tikrai ne tas žmogus, kuriam norėčiau pasipasakoti apie savo gyvenimą. turbūt mūsų biolaukai labai jau kertasi :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Susibičiuliauk darbiniame lygmenyje. Įtikinamai papasakok/pasakyk, kaip/kad tu sieki aukštų darbo rezultatų; kokie darbai laukia, kas turi būti padaryta, papasakok apie savo dienos darbotvarkę kiek tik tai įmanoma, ir nuolat pabrėžk kaip tau tai svarbu.
    Nebijok pasirodyti darboholike ar savo darbo fanatike.
    Na tiesiog su ja kalbėkis.
    Ir tau pavyks.
    ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  11. dėkui už patarimus ir palaikymą, Vakaro žara prieš saulėlydį (beje, šis tavo nikas labai indėniškai skamba :))

    AtsakytiPanaikinti
  12. Prašom. Ir ačiū už tokį gražų komplimentą.
    Šiandien man bus indėniško grožio ir jausmo diena, nes prieš akis( vaizduotėje) stovės indėnas apsikarstęs nepaprasto grožio plunksnomis, ir bus pasikabinęs lentelę su užrašu
    "Vakaro žara prieš saulėlydį".
    :D

    AtsakytiPanaikinti
  13. pasidarai lentelę "atsiprašome, šiuo metu blevyzgų neklausome". ir kai ji pradeda blevyzgoti, demonstratyviai pastatai lentelę ant stalo.

    patikrinta, veikia.

    AtsakytiPanaikinti
  14. Norėtųsi užjausti, bet pastraipa apie kompiuteristo perauklėjimą nuteikia kiek įtariai.:)
    Geriausia namuose dirbti.
    Ypač naktį. Tada tikrai niekas nemaišo.:)

    AtsakytiPanaikinti
  15. @viz3.tiesiog radijas stovi pas jį ant stalo. ir mes su senuoju kompiuteristu klausėmės būtent Opus3, kuris nemaišo darbui ir palaiko jaukų foną dideliam kabinete. atėjo naujas ir pradėjo šeimininkauti. na, man tikrai labai keista darbe klausytis Juropien Hyt Reidijo darbe. mane paveikė labai negerai, nes toks pat per tą patį bumčikas veikia blogai ir nervina iki negalėjimo. ir pradžioj bandžiau užuominom kalbėti, kad plyz persuk radiją ant kitos bangos. bet ne visada buvo manęs klausoma. kai jis išeidavo, aš persukdavau. jis grįžta - persuka atgal ir taip dvi savaites žaidėm, kol tiesiai šviesiai pasakiau, kad mane užknisa jo radijo stotis ir kad reikia klausytis Opus3.
    paklausė :) dabar klausom Opus3. ir keletą kartų jis mane pamėtėjo namo ir spėkit, kokia radijo stotis grojo pas jį mašinoj??? :) neatspėjot. o gi Opus3 :p yes!

    AtsakytiPanaikinti
  16. Man tokių problemų nėra tekę patirti ir čia jau kvepia "moteriško kolektyvo" specifika :) Nes aš tokiam kolegai ar kolegei tiesiai šviesiai pasakyčiau tai, ką čia dabar surašei, o jei nesuprastų, duočiau nuorodą į čia.

    Ten visokie kamštukai, lentelės - čia daugiau žaidimai imho.

    O diplomatiškas sprendimas būtų toks: tu išklausai jos nuomonę (tegul pasako priežastis, kodėl ji taip nori išsipasakoti), tada išsakai savo (kad tave užknisa šnekėjimai apie nieką) - ir žiūrėk, gal dar surasit ir kokią bendrą išeitį.

    AtsakytiPanaikinti
  17. egzistuoja tokia kategorija žmonių, su kuriais yra beviltiška susitarti... ech. vis dėlto ignoravimas jau padeda :) šnekasi moteris viena. iš po mano kompo retkarčiais pasigirsta "mhm". ir viskas.

    AtsakytiPanaikinti
  18. Tamagoči, manau, kad stipriai susiaurinote žaidimo reikšmių sritį. ;-)
    Sakau tai, nes būtent dėl panašių susiaurinimų, gyvenimas gali gerokai nuskursti.
    Nepasitikėjimas iššaukia bjaurius žaidimėlius.
    Ir tik vienatvėje prasideda tikras gyvenimas? Gal tik desperatiškas bandymas grįžti į "žaidimą" ?
    Pasensim - pamatysim?
    ;-)

    AtsakytiPanaikinti