2009 m. kovo 4 d., trečiadienis

2%

Šiandien užsipildžiau mokesčių susigrąžinimo deklaracijas. A jau kaip bus gerai :p Nereikės galvoti, iš kur gauti pinigų vasariniams festivaliams, jei tik sugebėsiu tuos pinigus pataupyti...
Dabar tik galvosūkis, kam aš noriu padovanoti 2% pajamų mokesčio: vaikams, gyvūnams ar menui? Hmm... Būsiu nedievobaiminga ir jokiai bažnyčiai neskirsiu, nes užknisa kiekvienąkart, kai kunigas visus labai sėkmingai agituoja. Kaip koks vadybininkas. Nepatinka man tai. Greičiausiai, paremsiu meną kažkokį, tik dar nesugalvojau kokį :))

9 komentarai:

  1. o iš kur žinai, kad kunigai agituoja?
    į bažnyčią vaikštai? :)

    buriavimą paremk!

    AtsakytiPanaikinti
  2. buvau porą kartų per šventes... ir kiekvieną kartą pasijaučiu kalta, kad parapijai nepervedu savo 2 procentų, bo kunigo kalbos būna itin ugningos...
    o buriavimas - menas? :)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš balsuoju už vėžininkus arba už vaikus.

    AtsakytiPanaikinti
  4. geras variantas, Linai :)
    kas daugiau už ką?

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kažkada ne per seniausiai siūliau savo bloge paremti moteris sergančias vėžiu
    http://benamis.wordpress.com/2009/02/25/paremk-moteris-sergancias-veziu/
    Tavo teisė rinktis :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. hmm, kodėl apie sergančius žmones nepagalvojau? :/ dėkui už patarimus. manau, dar reikės pamąstyti, nes iš tikro, kad ir kiek ten tų pinigėlių susidarytų, vis tiek jie kažkam tikrai yra labai reikalingi...

    AtsakytiPanaikinti
  7. Gali dar tarkim, paremti kokį berniukų chorą "Sakalėlis" :)
    O šiaip, aš pats, šiom dienom deklaruosiu tai du procentai goes to moteris, sergančios vėžium.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Niekad to nedariau, nes yra pažįstamų, kurie labai maloniai išsunkia tuos 2 proc., bet man rodos gi galima ir keliems paramos gavėjams pinigėlius paskirstyt.

    AtsakytiPanaikinti
  9. galima po 1% padalinti ir jau žinau kaip darysiu :p

    AtsakytiPanaikinti