2009 m. kovo 31 d., antradienis

Atsitikimai darbe

Vakar:
nueinu į skalbyklą su reikalais ir susitinku ten darbuotoją. Vyriškis toks metuose jau. Pasisveikina. Ir aš pamatau jo "maikę"... :) Juoda "maikė" ir per visą pilvą tokia ryškiai žalia didžiulė kanapė. Ir užrašas "Peace". Pankas :) Ne kitaip...

Šiandien:
skambinu savo logistams. Pakelia ragelį ir tyla... Aš aišku bandau kažką prisikviesti, alio, alio...
Ir po kokių penkių sekundžių merginos balsas:
- Oj, oj, aš pamiršau šnekėti.
:)

3 komentarai:

  1. Ar tu nori pasakyt, kad ta telefono mergina yra free-minded vyriškio dukterėčia?:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš tik noriu pasakyti, kad smagu turėti darbe tokių veikėjų :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Toks nutikimas su mergina ir man buvo nutikes:D Tik as buvau tos merginos vietoje:D
    Tiesiog mintyse ispyliau prisistatymo tirada, o kad ne burnos nepraveriau nepastebejau...

    AtsakytiPanaikinti