2009 m. kovo 19 d., ketvirtadienis

Blog'o metai

O va, ir metai jau praėjo nuo tos dienos, kai durna galva sumąstė paprotingėti rašydama asmeninį tinklaraštį :)
Net visai ir smagu taip. Nieko daug neprirašiau, bet iš tikro labai įdomu. Man šiaip patinka skaityti kitų žmonių tinklaraščius, todėl ir sumanymas buvo tame, kad aš irgi turiu ką pasakyti.
Dar man labai patinka mano tinklaraščio skaitytojai. Vieną net turiu iš Japonijos. Panašu, kad jis tik klausosi mano įkeltų muzikinių intarpų. Bet vis tiek žavu :)
Ir dar man labai patinka mano penktadienio rubrika "Penktadienio daina". Tikiuosi ją ir toliau tęsti, nes dar daug, mano galva, įdomių dalykų turiu pristatyti. Ir visai jau jaučiuosi nusipelniusi blogosferai, nes apie mane rašo kiti blogeriai :p Cgedas ir Benamis.
Dar žinau, kad mano bičiuliai irgi paskaito mano rašaliones, tad dėkui ir jiems :) Ir pažadu kada nors susitvarkyti blog'o dizainą :D
Geros visiems dienos ir iki kitų susirašymų.

12 komentarų:

  1. Su metinėmis :) O pas mane jau metai kai užstrigo rašymas, tik tu taip nepadaryk :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. dėkui Vilmi :) bet tu turi rašyti... Tavo kelionių aprašymai yra fantastiški.

    AtsakytiPanaikinti
  3. šiais laikais gėrimus nešasi svečiai :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. aš užėjau su arbatos puodu, nieko prieš?
    pabūsiu, pasidžiaugsiu pimuoju g.d. (man iki jo dar toloka) ir vėl eisiu :)
    sėkmės ir nesustok. taip jau nutiko, jog muzikiniai skoniai sutampa (beveik), tai pasiklausyti penktadieniais mėgstu. o ir tai, kartais įdomių minčių randu :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. prašom, Rokai, prašom :) va, sausainių dar nuo savojo gimtadienio turiu :D vaišinkis.
    tikiuosi tų mano minčių nesumažės :p

    AtsakytiPanaikinti
  6. aš kaip visada (ne) mandagiai išlaukiu ir tada jau sveikinu:) linkiu kitais metais LT blogosferai nusipelnyti dar daugiau:)

    AtsakytiPanaikinti
  7. 1 metai tai tiesiog puiku. Dar porą ir žiūrėk vaikščioti išmoks :D
    Sveikinu.

    Pavasaris kaip suprantu įkvepia rašyti.

    AtsakytiPanaikinti
  8. @ Tamagochi: įkvepia ne tik rašyti :) kultūros pavasaris tiesiog priverčia daugiau judėti ir veiklos prasimanyti.

    AtsakytiPanaikinti