2009 m. kovo 25 d., trečiadienis

Kino pavasario dalykai #2

Kino pavasaris - tai tikras kultūros gūsis mano kieme.
Taupydama pinigus ir laiką filmą Imtynininkas pasižiūrėjau namuose. Filmas man pasirodė liūdnas... Kažkaip dar pagalvojau, kad Rourke turėjo gauti Oskarą, nes vaidmuo tai iš tikro labai stiprus.
Velniai griebtų, tos kovos imtynių žiaurokos, sakyčiau. Esu mačius amerikietiškų tų ale kičinių imtynių, tai maniau, kad kažkas panašaus ir filme bus, bet buvo daug daugiau... Taškosi kraujais, patys imtynininkai save žaloja, kad tik daunams žiūrovams būtų smagu. Steroidų pripumpuoti vyrukai, grėsminga išvaizda, kraujas, visokie daiktai, kuriais galima užvožti - visa tai vadinasi imtynės...
Liūdna pasidaro tada, kai pagrindinio veikėjo širdis sušlubuoja. Kur čia nesušlubuos, kai steroidų bile kiek kūne yra... Ir tada prasideda išėjimo iš sporto depresija. Manau, taip būna daugumai sportininkų, kai dėl traumų tenka atsisakyti veiklos, kurią tik ir temoki daryti... Visa ta psichologinė įtampa dar atmiešta dukters nepasitenkinimu. Žmogus (tėvas-imtynininkas) nori taikytis su dukra, bet jam nepavyksta dėl pačio kaltės per bobas ir tūsus :)
Pabaiga irgi tokia, sakykim, veiksminga. Vis dėlto, protas nenugali. Jausmai užvaldo sportininką, kad jis ryžtasi ir toliau imtis. Nesėkmingai... Filmui pagal save duočiau 8 balus iš 10.
Vakar buvau kino teatre :) Manęs draugė klausė, ar ne per gerai kas antrą dieną eiti į kiną? Viskas ok, aš taip nusprendžiau gi :) Tai va, o vakar žiūrėjau filmą Užšalusi upė. Pagal aprašymą tas filmas pasirodė vertas dėmesio. Bet man kažkaip jis nelabai patiko. Viskas yra taip, kaip aprašyme. Įtampa jaučiama, bet ne visai taip, kaip man norėtųsi. Kad ir buvo nominuotas ten Oskarams, bet mano kuklia nuomone, nieko labai jau ypatingo. Duočiau 6 balus iš 10.
Kino pavasaris tęsiasi :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą