2009 m. kovo 30 d., pirmadienis

Kino pavasario dalykai #3

Kino pavasaris eina jau į pabaigą.
Taigi ir aš vėl buvau kine :p Žiūrėjau tokį labai jau visur kritikų išgirtą filmą Il Divo. Italų.
Mano kuklia nuomone, tai jis ir skirtas tik italams, nes pavyzdžiui, asmeniškai aš, apie jokį politiką Gulio Andreotti net nebuvau gyvenime girdėjus. Atmetus visus faktus, visą tą brukamą informaciją filmo metu, dėmesį prikausto tik garso takelis, puikus montažas ir estetiškas vaizdas. Filmas mano skalėj vertas 6 balų iš 10.
Apie kitą matytą filmą Soi Cowboy labai gerai prirašė Benamis. Tad labai nesiplėsiu, tik pasakysiu, kad man jis patiko savo ramumu ir minties neišbaigtumu. Nesupratau aš pabaigos :)) Kadangi žiūrėjau šį filmą kitą dieną po Il Divo, tai ta ramybė viso filmo metu, tyla ir mažakalbystė labai gerai tiko to vakaro nuotaikai. Tik visąlaik žiūrėdama filmą jaučiau kažkokį nesaugumą... Vertinčiau, sakykim kokiais 7 balais iš 10.
Savaitgalis prasidėjo taip pat kine filmu Kamino... Žiaurus ir neteisingas filmas. Fanatiškas religingumas nieko gero neduoda. Keletą kartų norėjosi garsiai sušukti - bullshit, nesąmonė!!! O daugiau nei puse salės verkė... Liūdnai taip baigėsi, nors galėjo būti viskas kitaip. Bet juk tai filmas. Nors... Paremtas tikrais faktais. Verta žiūrėti tiems, kad pyksta ant religijų, fanatizmo ir sektų. Pradėsit pykti dar labiau. O šiaip, gražiai ir jausmingai susuktas filmas. O įvertinant, tai hmm... Gal kokie 8 iš 10.
Na, o savaitgalis netikėtai (bet greičiau, kad tikėtai, nes bilietą tai turėjau) irgi baigėsi kine. Su dviem bičiuliais žiūrėjom Žvirblių giesmę. Smagus ir nuotaikingas filmas iš Irano. Galbūt tai pirmas filmas be smurto ir fanatiškumų. Mielas toks. Tie stručiai visai juokingi buvo, ai ir šiaip gera nuotaika tvyrojo, ir toks filmas beveik apie nieką. Nors sutiktas pažįstamas prieš pat seansą mane tikino, kad tai be proto geras filmas, aš linkčiau tuo šiek tiek suabejoti. Geras filmas, bet ne ant tiek, kad pirkčiau DVD :) Duodam kokius 7 iš 10.
Nelabai mėgstu aprašinėti filmų. Man smagiau gyvai su kuo nors padiskutuoti :) Dar liko pora filmų ir viskas... Jau į kiną eiti, tai jau beveik kaip į darbą :)

2 komentarai:

  1. arba dirbti teatre ir eiti į kiną.
    Žinai, aš čia tap sugalvojau, gal padarom tokius baigiamuosius pavasario kino topus, pagal tai kiek patiko ir kokią vietą labai subjektyviai duotume ir vėliau pasilyginti.
    Aišku, gaila, kad mes šiek tiek skirtingus filmukus žiūrėjom, bet vistiek vat tokia idėja manau būtų įdomi tiek patiems, tiek skaitytojams.
    Ką manai?

    AtsakytiPanaikinti
  2. gerai manau :) man dar reikia vieną filmą aptarti ir pažūrėti dar vieną, o paskui jau sudarysiu topą :)

    AtsakytiPanaikinti