2009 m. kovo 23 d., pirmadienis

Mados infekuoti

Šį savaitgalį buvo renginys, į kurį eilinį kartą kad ir kaip norėdama nenuėjau, nes pinigai nedrasko kišenių paskutiniu metu. Aš čia omeny turiu Mados infekciją. Kiekvienais metais kažkaip šituo renginiu pasidomiu. Kokybiškai ir mielai taip iš šono atrodo.
Šiais metais dalyvavo mano bičiulė Eglė Žiemytė, kuri pristatė savo kolekciją D'efect chi chi dessert.
Kažkaip net pavydu pasidarė... Visi jos sukurti drabužiai vat kad ir dabar imk ir nešiok :) Malonus avangardas su praktiškais elementais. Patį pristatymą galima pažiūrėti čia.
Kadangi ir pati dirbu su drabužiais, tai man labai įdomu visokie nauji dalykai. Teko prisiliesti prie Giedriaus Paulausko keletos modeliukų, todėl taip miela buvo žiūrėti, kai vyrukai vaikščiojo su pas mane pasiūtais švarkeliais. GP kolekcijos pristatymą galima pažiūrėti čia. Visada žavėjausi dizaineriais, kurie kuria drabužius vyrams. Ir šiaip man labiau patinka vyriška mada. Turiu patikinti, kad dirbti su vyrais ir vyriškais drabužiais daug lengviau ir paprasčiau. Su moteriška produkcija be galo daug vargo ir nesutarimų būna... Ech, lenda mano profesinė liga... (Buvau sau pažadėjus apie darbą nerašyti, bet kad jau nebegaliu...:)
Apie kitus kūrėjus, kurie pasirodė MI, nelabai turiu ką ir pasakyti. Pasižiūrėti visada smagu, malonu atrasti kažką naujo ir pritaikomo, o daugiau jau skonio reikalas.
Linkiu visiems puikių pirmadienio darbų :)

P.S.: vakar koks paradoksas buvo: išeinu į lauką, saulė šviečia spigina. Aš su akiniais nuo saulės ir pradeda snigti. Naiss :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą