2009 m. kovo 20 d., penktadienis

Penktadienio daina #9

Vakar ilgai mąsčiau apie šiandienos penktadienio dainą ir kažkodėl prisiminiau meksikiečius Hocico. Šitie vyrai sulaužė visus mano stereotipus apie Meksiką, kad tai - ne vien serialai ir ispanų saldi kalba, salsa ir kiti dalykai, o gali būti net gi ir šiek tiek kitokia. Šitie Hocico muzikuoja aggro techno ir visokį electro industrial balaganą. Aggro techno nieko bendro neturi su žemės ūkiu :) Čia tiesiog agressive techno ir tiek. Jei norit paklausti, ar aš tikrai klausau tokios muzikos, tai atsakau, kad taip :) Nors iš principo nekenčiu techno muzikos, lėkštų bumčikų ir t.t. bet va šie ir dar kitokie kolektyvai, kurie groja industrial, electro visus postilius, man labai labai gerai sueina.
Taigi, jūsų teismui mano mylimiausias Hocico darbas. Čia kažkoks remiksas, bet vaizdelis tai tikrai neblogas. Šiek tiek video tai šlykstavotas, bet sueina :)

Iš tikrųjų tai man kažkaip vis tiek arčiau širdies originali dainos versija, kurią galit paklausyti čia be vaizdų. Tik neišsigąskit pirmų akordų :)
Gero visiems penktadienio.
Laukiu vakaro, nes pradėsiu Kino pavasario maratoną.

P.S.: šiandien sužinojau apie naują sunkiosios muzikos festivalį ant Lietuvos. Ir visai sudomino. Velnio akmuo 2009.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą