2009 m. kovo 5 d., ketvirtadienis

Vakar žaidžiau Naujakurius

... ir labai užsikabliavau...
Žaidžiau pirmą kartą, bet apie šį stalo žaidimą buvau labai daug gero girdėjusi.
Kadangi nemoku nė vieno stalo žaidimo (išskyrus Alias, kuris labai lengvas), tai šis man pasirodė tikrai įdomus, nes priverčia ne tik mąstyti, strategiškai naudoti resursus, statyti gyvenvietes, bet šitas žaidimas - didelė juoko dozė :) Kas begali būti smagiau už tokias frazes: "Bl*, kas molį užblokavo?" "Keičiu dvi avis į medį." "Kas gali pakeisti du javus į molį?"... Ir t.t.
Dar patiko, kad kaip pirmam kartui, tai visai neblogai sekėsi. Tik kad dar ne viską aš ten aiškiai žinau. Bet aš pamėginsiu pasiaiškinti kituose žaidimuose, nes jau turiu mintį, jog pažaisime dar ne kartą.
Cha, kitąkart žinosiu, kad ne visas korteles reikia atskleisti.
Labiausiai nepatikęs stalo žaidimas, kurį teko čiupinėti, tai pokeris. Nes aš tik žaidimo pabaigoj, kai pralošiau, sužinojau, kad galima blefuoti... :/
Jau yra noras ir kitus žaidimus išmėginti. Laikas parodys kaip man seksis toliau :)

3 komentarai:

  1. Ei aš irgi noriu :)
    Jei trūks kompanijos kitą kartą, galiu prisijungti. Nes skamba kaip smagus užsiėmimas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. @Troy: o, reikės bičiuliams pasiūlyti tą Karkasoną.
    @Tamagochi: užsiėmimas tikrai smagus :)

    AtsakytiPanaikinti