2009 m. balandžio 24 d., penktadienis

Aš dabar svarstau apie vagis...

Pasirodo, kur ryte minėjau, jog verčiau laišką į prancūzų kalbą apie pavogtą krovinį, tas krovinys, ne visas, o dalis, priklauso mano įmonei. Apie 80 rulonų trikotažinio (nebijosiu pasakyti, kad pakankamai baisaus ir sintetinio) audinio. Džiaugiamės, kad turim užsakymų ir iš tokio audinio, nes vokietės nešioja bliuskes plačias :)
Taigi... Dingo fūra. Krovinį sudarė dar keletas rulonų audinio, furnitūra man žinomai įmonei, maistelis vaikams ir kažkokios medinės plokštės ir visa tai mistiškai "pasimetė" Lenkijoj. Su krovinuko paėmimo įmone dingęs ryšys - tiek su vairuotoju, tiek su įmonės atstovu (Latvijos firmelė).
Tai dabar klausimas: kokio velnio vogti audinį, kurį net neįsivaiduoju kur bus galima prakišti... Aš suprantu, kad verta nup---inti gatavus gaminius, nes jie būna paruošti nešiojimui, kai kurie brangių brendų, bet kam reikalingas audinys? Dar suprantu, kai nuvaro fūras su kompiuteriais, televizoriais ar svaigiaisiais gėrimas... Neneša mano protas, kur pasidėjo visa šita transportuojama produkcija... Vyksta tarptautinis tyrimas: lenkai, lietuviai ir latviai ieško Renault krovininės autotransporto priemonės. Na, man tai svarbiau jo turinys... Jei neatsiras, visas išlaidas už dingusį audinį teks padengti mūsų įmonei. Užsakymas nemažas nuplaukė, pinigai į orą, o ir kam lengva šiais laikais. Kriminalai... Įdomu, ką dar galima nuvaryti beverčiai... Nukapot nagus vagims ir tiek...

3 komentarai:

  1. Gal sumaise:D
    O tikrai ner sansu, kad pvz... viruotojas pasiklydo?:D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikriausiai Somalio piratai persikėlė į sausumą :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. @Eugenijus. aha, pasiklydo vairuotojas ir firmos atstovas :D
    @Vilmis: cheche :)

    AtsakytiPanaikinti