2009 m. balandžio 1 d., trečiadienis

Balandžio pirma ir Kino pavasario dalykai #3

Mieli bičiuliai,
du paskutiniai mano blogo įrašai šitas ir šitas yra visiškas melas :) Su balandžio 1 diena!
Teisingas daiktas yra tik tas, kad buvau filme Eldorado :))

Taigi, baigėsi mano kino lankymai...
Savaitgalį peržiūrėjau Achilas ir vėžlys. Filmas apie nevykusį menininką ir pričiuožusią jo žmoną. Filmas pradėjo patikti tik jam įpusėjus, kai jau atsirado veiksmo. Kaip Tamagochi ir sakė, vis kas nors nusižudo... Dar pridėčiau, kad ne tik nusižudo, bet ir nužudoma. Vardan meno... Ech, tas šiuolaikinis menas ir jo supratimas. Ech, tos naujos idėjos, performansai ir madų kaita. Ech... Talento neturėjimas per darbą vis tiek neatsiskleidžia taip, kaip reikėtų... Filmas man asmeniškai nelabai patiko. Bet gal labiau patiko, nei nepatiko. Kadangi čia meistro darbas, tai sakykim aš jam duosiu 8 iš 10.
Šiandien buvo paskutinis filmas iš mano pasirinkto repertuaro. Kaip ir sakiau, žiūrėjau Eldorado.
Iš tikro tai visai geras ir nuotaikingas filmukas, tik pabaigos norėjosi laimingesnės. Bet... Vis dėlto, jei esi sėdęs ant adatų, reikia jau didelės motyvacijos jų atsikratyti... Smagu buvo žiūrėti ir dėl to, kad jis prancūziškas. Seniai bežiūrėjau prancūzišką filmą. Tie bajeriai visokie daug juokingesni prancūzų kalba. Ta vieta, kai Yvanas krapšto vagį iš po lovos ir klausia, kodėl nėjai pas kaimynus, o jis nėjo dėl to, kad ten buvo šuo... Ir nėjo pas kitus, nes ten irgi buvo šunų... Į tuos klausimus taip prancūziškai atsako: .... ba oui... ba oui... Ir dar tokiu liūdnu tonu :) Liuks bajeris :) Dar gerulė vieta buvo su priklijuotais plaukais ant mašinos lubų ir ta su nuogaliumi Alenu Delonu :) OK, daugiau jokių detalių... Man patiko ta visa nostalgija ir važiavimas keliukais. Taip ir noris sėstis į automobilį ir važiuoti bile kur. Ramiai, neskubant... Užskaitau aš šį paskutinį matytą filmuką ir įsivertinu dėl savęs 8 iš 10.
Lauksiu kito Kino pavasario. Tikiuosi, jei bus galimybė, pasižiūrėti dar keletą filmų iš šiųmečio repertuaro, bet tai reikės jau padaryti namie. Rytoj gal reikės sudėti tokį subjektyvų topą matytų filmų.
Labos visiems ir geros pokštų nakties :p

6 komentarai:

  1. Achilas ir vėžlys man labai patiko:D Lbai gerai isjuokiamas siuolaikinio mano suvokimas:D
    Tiesa pirma puse filmo tai tokia pakankamai nuobodi, bet kai prasideda performance'ai tai smagu stebet ka jie ten naujo isgalvos.

    AtsakytiPanaikinti
  2. "Eldorado". Netikėtos pabaigos man dažniausiai patinka, bet kai žiūrėjau tą filmą, buvo tokia diena, kai norėjau ko nors nuoseklesnio. Be to, tai pabaigai pritrūko tokio dramaturgiškumo. Priminė "Balkono" pabaigą:)

    Šiaip filmas turi visus privalomus geros prancūziškos (belgiškos) komedijos privalumus:)

    Kas buvo ypatingai žavu - niekad negalvojau, jog įmanoma sukurti kelio filmą, kur veiksmas vyktų taip greitai pervažiuojamoje šalyje kaip Belgija:) Teisa, teko girdėt, kad ir lietuviškas kelio filmas tuoj atžygiuos į ekranus.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nu gerai, ir aš prisipažinsiu, kad sugalvojau lipti ant "Tik moterims" viršelio kaip reakciją į Vilmos pokštus, jei kas nesuprato:)

    Kita vertus, yra tikimybė, jog tai atspindi jos tikrąsias svajones. Dėl roko grupės - puikiai įsivaizduoju. Bet ar Vilma tikrai nori ant "Panelės" viršelio?:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. tiesą sakant, viena iš didžiausių mano svajonių yra išmokti groti gitara. bet taip ir neprisiruošiu...
    o Panelės viršelis tai šiaip būtų funny, tik kad niekas manęs nekviečia :D

    AtsakytiPanaikinti