2009 m. balandžio 25 d., šeštadienis

Ką daryt? :)

Ieškomas kompromisas:
vienas pilietis nenori susitikti su kitu žmogumi. Tiesiog nenori ir viskas, nejaučiama simpatija. Kažką primeluot, kad užsiėmęs? Hmm, bet tokia graži diena, o ir vakaras šeštadienio, tai negi sėdėsi namie. O jei išeisi pasižmonėt ir sutiksi tą nemėgiamą žmogų kur nors bare ar mieste? Mažas gi tas pasaulis. Kaip tada? Gėda pelėda... Belieka naminis alkoholizmo propagavimas? Ką tokiu atveju daro kiti, a?
P.S.: kompromiso reikia ne man, nes aš taip ir pasakyčiau, kad neturiu noro matytis su tuo žmogum. :p
P.P.S.: ir iš vis, čia pamąstymams.

P.P.P.S.: apie mažą pasaulį. Pas mus darbe keičiamas internetas ir turbūt kad telefono linija. Atvažiavo vyrukas pastatyti naujų bandomųjų telefonų, o gi žiūriu, mano pažįstamas, kurio nemačiau porą metų. Mokėmės vienoj mokykloj, tik jis metais jaunesnis ir labai šauniai sutarėm. Buvo siurprizas tiek man, tiek jam. Pasisveikinam ir pirmas jo klausimas: "ką tu čia darai?" Aš: "dirbu, o ką tu čia darai?" Jis: "aš irgi dirbu kaip matai..." Pakviečiau kitam kartui kavos pas save, nes vis tiek dar su reikalais atvyks. Na, ir niekur nepasislėpsi nuo tų pažįstamų, niekur.

2 komentarai:

  1. Visą gyvenimą nesislapstysi... Eini ir, susitikęs, sprendi problemą. Nes kitaip ta rakštis užpakalyje ilgai ramiai sėdėti neduos ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sakai, kad negali ir eini kur nori. Jei pamatys tai net sakyt ir aiskintis nereiks - pats/pati supras, kad bendrauti su juo/ja nera idomu ar tiesiog nenorima ir tiek.
    As apskritai nematau prasmes gaisti laiko bendravimui su zmonemis, kurie tau nepatinka ar tiesig nuobodus.

    AtsakytiPanaikinti