2009 m. balandžio 1 d., trečiadienis

Kas per...

Šiandien eilinį kartą pamiršau papildyti el. bilietą važiuoti viešuoju transportu.
Kur buvus kur nebuvus kontrolė įlipa. Zjbs.
Sėdžiu sau ir tik tada supratau, jog šiandien prasideda balandžio mėnuo. O bilietėlio nema...
Ką gi man dabar daryt, ha???
Turėjau kažkokį seną kišenėj, tai tą ir parodžiau. Kontrolierius nužvelgė mane taip tarsi būčiau blondinė ir sako:
- Nu mirgaitcia, ča ni tas bilitėlis...
Aš:
- Kaip ne tas? Gi ką tik pažymėjau.
Kontrolierius vis rūsčiau suraukia antakius:
- Nu gi sakau, kad ni tas...
Aš:
- O kokio dar jums reikia? Kokį turiu, tokį pažymiu.
Kontrolierius:
-A jūs visada tokius žymicia?
Aš:
- Taip. Kokius parduoda tokius ir žymiu.
Kontrolierius:
- A kur jūs pažymėjocia šytas bilitėlis?
Aš (parodau).
Kontrolierius:
- Keistas kamposteris... Hmm, ti kaip jis ča daba žymi... A jūs tikrai jį dabar pažymėjocia?
Aš:
- Tai ne, paėmiau seną ir kišenės ir jums parodžiau.
Kontrolierius:
- Nu niraikia ča ironizacijos... Va ymkicia geras bilitėlis ir turėkicia. Kitąkart gerai pažymėkic...
Aš:
- Labai gražu, dėkui.

Taip ir atvažiavau šiandien į darbą.

7 komentarai:

  1. Nuskilo, kad ne koks gyvulys papuole:D Bo butu uz plauku i mikruske nusitempe...

    AtsakytiPanaikinti
  2. gera istorija su laiminga pabaiga visai dienai :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. svarbiausia tokioj situacijoj nepasimesti :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. :D Galų gale, ir nieko blogo nepadarei - šiandien gi melagių diena:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Vnz mane sian jau 4 kartus apdurnino:D Blyn patiklus ir naivus as zmogelis...:((((

    AtsakytiPanaikinti
  6. ne vien tu išsidūrei ant šito :D

    AtsakytiPanaikinti