2009 m. balandžio 23 d., ketvirtadienis

Kodėl el. paštas?

Ne vieną kartą esu pastebėjusi savo darbiniam outlook'e, kad kai aš gaunu iš kažko el. laišką, tai toj grafoj CC: (atseit kopija), tas asmuo, kuris man ir siunčia tą laišką, dar ir savo adresą užrašo...
Man niekaip logiškai nesueina galai... Kam to reikia? Gi vis tiek siųstas laiškas išsisaugo išsiųstų laiškų dėžutėje... Hmm, įdomu.

Beje, ruošiuos eiti į automobilių parodą šį savaitgalį.

5 komentarai:

  1. Neteko su tuo susidurt... Bet gal taip tikrina ar laiskas apskritai issisiunte?
    Kita vertus outluke berods yra delivery request ar kazkas panasaus...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Your blog's readers are much more likely to make a comment if they do not have to leave the page to do so.

    Ta proga siulau apsilankyti cia:
    http://www.bloggerbuster.com/2008/06/how-to-add-comment-form-beneath-your.html

    Siulau pasinaudoti tuo antru budu jis paprastesnis ir patogesnis - veikia 100%

    AtsakytiPanaikinti
  3. aš taip darydavau kuomet norėdavau prisiminti, kad su laiško gavėju dar reikia susisiekti, ir laiškas gulintis inbox'e tai primindavo.

    kitais kartais dar ir grupuodavau laiškus į katalogus. Ir patogumo dėlei buvo pravartu laiško kopiją turėti tiek send kataloge, tiek savo susikurtame.

    AtsakytiPanaikinti