2009 m. balandžio 10 d., penktadienis

Mano pasas bus nebežalias

Šiandien privalėjau grįžti į savo provinciją susitvarkyti asmens dokumentų. Baigiasi mano paso galiojimas kitą mėnesį. Susirinkau info, kad man vien paso neišduos, reikia ir asmens tapatybės kortelę pasigaminti. Pykau šiek tiek, kad tokia tvarka, bet OK. Dabar jinai bus su visokiais pin kodais ir blabla prisijungimui prie elektroninių sistemų... Reikės tuo daugiau pasidomėti. Susimokėjau 180 lt. Ateinu užpildyti visų formalumų. Priima labai maloni mergina, kuri viską šauniai išaiškina. Užpildau formą. Priduodu su kvitu, pasu ir nuotraukomis. Ir pasirodo, mano nuotraukos, kurias pasidariau Vilniuj, Žirmūnų Hyper Rimi įsikūrusiam Fotofabrike, yra visiškai netinkamos asmens dokumentams!!! Suplojau 14 lt, laukiau daugiau nei pusvalandį ir jos  niekinės... Tai gerai, kad šalia yra fotoatelje ir ten nueinu pasidaryti naujų nuotraukų. Esu didžiai pasipiktinusi, kad nesu pasiruošusi fotografuotis. Bet ten dirbantis vyrukas mane nuramina, kad aš labai gerai atrodau ir, kad mano tos vilnietiškos nuotraukos visiškai niekam tikusios. Visų pirma, pažeistas pagrindinis reikalavimas, kad veido išmatavimai - atstumas nuo kaktos iki smakro - turi būti 3,1 -3,8 cm. Vilnietiškų nuotraukų - 2,9 cm - per mažas veidas. Antra, nuotraukos atspausdintos ant blizgaus popieriaus. Reikalavimas dokumentams - matinis. Trečia, veidas per tamsus, nesureguliuotas apšvietimas. Taigi, Pasvalio fotografai profesionalesni už Fotofabriko fotografus. (Nors... Kokie ten fotografai... Paprastos kasininkės kažkokios...) Ir primeskit, kad ne aš vienintelė ten fotografuojuos, ir kad daug žmonių dėl tokių reikalavimų nepaisymo turi iš naujo darytis nuotraukas... Rezgu mintį nunešti tas nuotraukas atgal  (o gal geriau bernams išdalinti? :D ). Tik va bėda, kad kvituką išmečiau... Neatgausiu pinigų, bet tokį dalyką dar kur nors toliau paviešinsiu...

Kol gaminamos nuotraukos, maloniai pleptelėjusi su fotografu ir permetusi akimis ten kabančias nuotraukas, pamatau savo klasioko vestuvių nuotraukas. Pavartau albumą. O va, Jurė Baliūnas, Plento vokalistas. Vėl pažįstamas :)) Kiek to Pasvalio, kad vien pažįstami. Miela iš tikrųjų :) Nuotraukas padaro per 5 min ir dar spuogus retušuoja. Nueinu su savom gerom nuotraukytėm vėl atgal pas pasų tvarkytoją... Man didžiausią įspūdį padaro, kad paima mano kairės rankos smiliaus antspaudą ir dešinės rankos smiliaus antspaudą. Kaip per CSI kriminalistus pasijutau :) Nuotraukos tiko.

Dabar lauksiu mėnesį savo naujųjų dokumentų. Bet tos vilnietiškos nuotraukos tai be galo sugadino nuotaiką. Ir dar gerulis, ką radau Pasvalyje, tai nauja Norfa. Žinokit, Vilniuj tokios gražios ir tvarkingos parduotuvės niekur nemačiau. Ir prekių pasirinkimas puikus, ir šiaip smagu.  Taigi, vat kokie nuotykiai šiandien provincijoj :)

9 komentarai:

  1. As ir praeitais metai dariausi:) Matyt ta moteriske, kuri priimineja dokumentus priekabi pasitaike, bo mano tai ir blizgios nuotraukos tiko ir pirsto antspaudo neeme, o tapatybes kortele dar iki dabar tam pasu skyriuj voliojas:D

    AtsakytiPanaikinti
  2. man netiko svarbiausias parametras - kad per mažas veidas. visa kita, gal ir būtų praleidę. bet labai paėmė pyktis ant tos bobos, kuri mane fotkino Vilniuj...
    o pirštų atspaudai tai, man rodos, kad šiais metais buvo priimti.

    AtsakytiPanaikinti
  3. kai netikusias pasui nuotraukas bernams dalinsi, užsirašau į eilę :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. o kam tau mano nuotrauka, šelmi Rokai? :))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mhm pasiaiškinsime kodėl ten Vilniuje žirmūnuose negerai atspaudė. Nes visus nuostatus turi žinoti užsimerkę.

    AtsakytiPanaikinti
  6. galiu kurią dieną užnešti nuotraukas, jei taip būtų patogiau.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nuotrauka turbūt tik patvirtins neatitikimus, tiesiog salonui buvo pranešta, kad atidžiau fotografuotų. Galbūt 1 klaida iš šimto, bet vistiek tai klaida, todėl atsiprašome.

    AtsakytiPanaikinti
  8. labai malonu iš jūsų pusės :) galbūt tas nuotraukas panaudosiu kitiems dokumentams. tikiuosi, kitiems žmonėms tokios klaidos nepasikartos, nes tikrai sukelia nepatogumų.
    geros dienos, Simai :)

    AtsakytiPanaikinti