2009 m. balandžio 24 d., penktadienis

Penktadienio daina #14

Penktadienis prasidėjo rimto laiško vertimu į prancūzų kalbą. Pavogtas krovinys iš mano vienos kūruojamos logistikos įmonėlės. Negerumai...

Taigi, o šį penktadienį pasiklausysim juokingų suomių :)
Aš taip primečiau, kad vat bus vasarą Roko naktys ir neseniai pasirodė straipsnis, kalbantis, kad jose gros ir dainuos ansamblis Korpiklaani (Miško klanas). Che, metalistai pagonys ir dar liaudies instrumentalistai. Ok, Ok, nesišaipau. Populiaru dabar tokie stilių maišymai. Tik pagalvojau, kad aš žiūrėčiau Duokim garo penktadieniais, jei tokie šmaikštuoliai koncertuotų :) Daug įdomiau būtų...
Duokim garo pametalintas variantas :)

Linkiu linksmo klausymosi, o man metas užsiimti vėl rimtais reikalais...

4 komentarai:

  1. Pirmą kartą pamatęs sakyčiau, kad vokiečiai:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. :D vokiečių tokių nežinau, bet tikiu, kad yra. man tai iš karto tai latvius tokius Skyforger primena. tie ten irgi tokie pagoniški frykai.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nelabai gilinaus, bet mūsuose tokių nėr? Pvz Žalvarinio ir Sadūnų mišinio?:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. taip taip :) Žalvarinis prie tokių pačių :) tik kad aš nelabai jų klausaus...

    AtsakytiPanaikinti