2009 m. balandžio 29 d., trečiadienis

Poliglotai

Atėjo šiandien šefas (vokietis). Ieškojo mūsų kompiuteristo, o jo kaip tik kabinete nebuvo. Ir sako man:
- Kur Justas?
Aš:
- Nėra dabar, bet tuoj grįš.
Šefas:
- Хорошо. Please tell him... S'il vous plaît... (ir rodo, kad užeitų į svečių kambarį).
Aš:
- Хорошо.
Šefas:
- Danke...

Pasišnekėjom, reiškias :) Bet šiaip tai mes su juo visada prancūziškai kalbamės...

6 komentarai:

  1. :D Akivaizdu, kad jūsų šefui tapatybės krizė:) Nieko keisto - vokietis mūsų multikultūriniam Vilniuj...

    AtsakytiPanaikinti
  2. ne tik jam, bet ir man, nes aš dažniausiai kaip sutikimą pasakau OK, arba GERAI :D o dabar tas xorosho, tai nei šiaip nei taip...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Su "xorosho" tu turbūt tiesiog įgyvendinai "kaip šauksi, taip atsilieps" principą:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Juokingai turejo is sono tas pokalbis atrodyt:D

    AtsakytiPanaikinti
  5. kaip tik tuo metu, kai jis įėjo, kalbėjaus telefonu su deklarante... ir jinai tą pokalbį girdėjo ir klausė, kodėl aš su šefu rusiškai kalbu :D tikrai, kad juokingai...

    AtsakytiPanaikinti