2009 m. balandžio 21 d., antradienis

Suprantama nostalgija

Pas scania šian beskaitinėdama aptikau visai šaunų blogą apie vaikystę Tarybų Sąjungoj.
Kiek daug dalykų prisimenu: žaislus, aparatus tuos visokius. Dar kažkodėl jie nepaminėjo kvaso bačkos :)
Gal daugiau nei tris valandas praleidau beskaitinėdama tą blogą ir bežiūrėdama multikus jutūbėj.
Ir kaip aš prisiminiau, kaip juos žiūrėdavau Labanakt vaikučiai programoj. Mažylis ir Kalsonas... Peržiūrėjau ir pirmos serijos pabaigoj net ašaros užspaudė, kaip buvo be galo jautru ir miela :) Galima tuos visus filmukus cituoti ir cituoti. Labiausiai įstrigusi frazė iš Mažylio ir Karlsono: Ой, тут и сабака есть... Ну ничего, сделаю я с нево человека (Freken Bok). Rekomenduoju visiems, kurių vaikystė šiek tiek apvogta, įlįsti į jutūbą ir pasižiūrėti multfilmų.
O vat vėžliukas ir liūtukas - naivumo viršūnė :)

Linkiu ramaus vakaro visiems.

P.S.: kam įdomu, koks "talismano" likimas, skaityti papildymą čia.

10 komentarų:

  1. Man tas posakis "vaikyste pavogta" nesuprantamas...

    O siaip tai tikrai taip - smagu prisimint tuos laikus:D

    AtsakytiPanaikinti
  2. bet kaip tu Vilma prisimeni multikus, juk tokia jauna esi :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. aš tau paaiškinsiu :))
    pažiūrėk kokią dabar vaikystę vaikai turi (kompai, žaidimai, visokie savaeigiai žaislai) ir kokia buvo tavo, mano (mediniai žaislai ir tie patys prie lubų prikalti) :))
    aišku, juokauju. tiesiog, manau, tas pavogta turi šiek tiek ironijos :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Rokai, nežinau kaip, bet tikrai prisimenu. net tą liūtuką prisiminiau :D
    dar toks kultinis buvo Lolo ir Pepe, tai per tą amžinai bliaudavau. ir dar pamenu, kaip brolis bliaudavo, jei nesulaukdavo tą vakarą Mikės Pūkuotuko serijos :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš irgi kai ką prisimenu su nostalgija, bet man visad nepatinka, kai tai surišama su SSRS. Kuo čia dėtas komunizmas? Kiekvienas savo vaikystę atsimena su nostalgija (nebent žaislai rimtai buvo prie lubų prikalti) ir politinė santvarka mažai ką turi bendro.

    AtsakytiPanaikinti
  6. uoj, tai vaikystėj net nekildavo jokie klausimai apie visokias santvarkas ir t.t. svarbiausias reikalas būdavo pažaisti (o aš kiek pamenu, tai žaislų netrūko man. turėjau visokių. o lėles tai mama slėpdavo, nes kažkodėl aš jas suniokodavau...), pažiūrėti Labanakt vaikučiai... ir saldumynų netrūko, ir visko užteko, ir drabužėlių turėjau visokiausių... tik kai tėvai daugiau ką papasakoja, taip ir pagalvoji: hmm, ir užaugom be jokių pampersų, be prabangių vitaminų ir kitokių kapitalizmo išmyslų

    AtsakytiPanaikinti
  7. @CGedas - man atrodo, kad tame tinklaraštyje CCCP reiškia ne santvarką ir ne laiką, o vietą :) Ten jis visai ne politinis ;)
    @Vilma - matei ten Baubą? :D

    AtsakytiPanaikinti
  8. @Scania - nesigilinau aš į tą tinklaraštį, tikuosi, kad ten ironizuojama, ir tiek. Bet vis tiek kai kas vis užuomena "kaip tada buvo gerai". Atsimenu, vaikščiojo toks mailas apie tai, kokia gera buvo vaikystė Tarybų sąjungoj ir kokia bloga dabar.

    @Vilma - be pampersų, spalvotų brangių žaislų, etc. tikrai galima apsieti, bet kartais gi prireikdavo ir pirmos butinybės prekių vaikams, mišinėlių ar lovyčių - tada ir prasidėdavo kryžiaus keliai...

    AtsakytiPanaikinti
  9. @Scania: aha, mačiau :)) koks puikus filmukas. labai mielas įgarsinimas. pamenu, kad šitas filmas man nepatikdavo vaikystėj :D
    @cgedas: vat deficitai tai čia jau vėl atskira tema... tų pačių vystyklų gi reikėdavo eilėse stovėt (mama pasakojo)

    AtsakytiPanaikinti