2009 m. gegužės 27 d., trečiadienis

Blogatonas 2009. Estafetė.

Tai bent sportas. Sėdžiu ir gėriuosi kaip vyrai bėgioja :)
Aš irgi noriu sudalyvaut.

1. Grumlino palėpė: pozytivus požiūris į gyvenimą, plius be galo geros nuotraukos. paskutiniu metu žaviuosi fotoreportažais iš Norvegijos.
2. Ant bangos: Arbušio teminis blogas apie buriavimą. Daug ko nesuprantu, bet labai įdomu.
3. Turisto užrašai: Vilmanto kūrybinis blogas. Labai mieli jo piešti zuikiai.
4. Eugenijaus blogas: šuo Rudukas yra jėga. Labai smagus blogas šiaip pasiskaitymui.
5. Lengvi daiktai: blogas apie madas, dizainus ir kitas įdomybes. Beveik profesinė liga. Neseniai atradau, tai per daug dar neįsigilinau.

Dar daug ko nepaminėjau, bet mano mėgstamukus galima atrasti mano blogo dešiniajam šone šiek tiek žemiau.

Perėmiau iš katalizatoriaus.

O iškeliavo pas Tautvydą aka Fosron.

Geros dienos visiems.

8 komentarai:

  1. Dekui uz paminejima:)
    Saviski blogatono irasa (kad ir paveluotai) parasysiu veliau sianakt...:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už gerą žodį :) Iki iol nenustoju stebėtis, ką gi tokio žmonės randa mano generuojamame minčių ir vaizdų sraute

    AtsakytiPanaikinti
  3. Vilma,
    ačiū už paminėjimą :)
    o jei ko nesupranti -- visad klausk :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Rokai, kad daugiau ką suprasčiau, man reikia pamatyt realiai :)
    pvz. galėtum kada įmesti jachtos schemą su visais pavadinimais.

    AtsakytiPanaikinti
  5. @ grumlinas: na jau čia koks kuklumas :) išties tamstos nuotraukos yra nuostabios :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. *susidrovėjęs eina į kamputį pamąstyti apie gyvenimo esmę ir prasmę* ;)

    AtsakytiPanaikinti