2009 m. gegužės 5 d., antradienis

Kairė ar dešinė koja

Eidama per gatvę vieną rytą susimąsčiau, kuria koja aš įžengiu nuo šaligatvio į gatvę, o gi kaire koja. Nors esu dešiniarankė. Atrodytų ir koja dešinė turėtų daryti pagrindinius veiksmus. Pamėginau tai pastebėti dar keletą kartų. Bet taip iš inercijos įeinu į gatve kaire koja. Mėginau specialiai žengti dešine, bet ne tas kažkaip gaunas.
O šiandien dar tą kairiąją keistai maudžia. Turbūt kad lis... Nieko keisto, iš tikrųjų, nes jinai buvo lūžus.

Ta proga (žengimo gatvėn) pakūriau apklausos klausimuką. Žiūrėti dešiniau.
Kaip gi mano blogo skaitytojai vaikšto? :D

5 komentarai:

  1. man tai prieš kiekvieną slėgio kitimą maudžia. paveldėjau iš tėvo. žiaurus dalykas.

    o žengiu tai velniažin. tik pastebėjau, kad dviračiu važiuodamas ir nemindamas visada nuleidžiu dešinę - supratau, kad tai blogai, nes visai neseniai pedalas užsikabino už borto ir smagiai skridau :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Zengiu desina visad, bent dabar taip atrodo:D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šitie refleksai ypač sumaišo viską, kai atsiduri, pavyzdžiui, Anglijojee, kur eismas vyksta priešinga kryptimi. Įdomu, kuria koja tada aš žengiau:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. aš tai niekaip dar neįsikertų į jų eismo taisykles (tiek Anglijoj, tiek N. Zelandijoj buvau su tuo susidūrus). visad susimaišydavau į kurią pusę reikia pirma žiūrėt. užsidegus žaliam signalui dar vis nedrįsdavau eit, nes nežinodavau iš kurios pusės tos mašinos pasirodo :D
    o dar bajeris, kad jie šaligatviais irgi po kairei eina... "keep left, keep left"...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Va va, ir mes, žmonės, tam tikra prasme esame mašinos:)

    AtsakytiPanaikinti