2009 m. gegužės 22 d., penktadienis

Penktadienio daina #18

Šiandien labai smagiai ryte lijo ir apsidžiaugiau, kad turiu savuosius gražiuosius botus ir į darbą nukeliausiu sausomis kojomis.
Ėhė, ir vėl penktadienis. Kažkaip labai greitai. Šiandienai numačiau, kad reikia man pasidžiaugti Tiamat'ais. Gi buvau jų koncerte pernai Kunigundos Lunarios festivalyje. Negana to, pagavau net 2 Johano Edlundo (vokalisto ir gitaristo) mediatorius, kurie dabar įrėminti ir primena mažytį altorėlį. Linksmai prisimenu, kaip aš tuos mediatorius gaudžiau :) Žiūriu - mėto jau. O aš visai ne prie scenos, o kažkur gilumoj, tad teko prastumdyti prieš mane stovėjusius du ilgus gotus ir sušukus "čia mano!!!" gražiai nuo žemės susirinkti plastmasės gabaliukus :)
Čia vienas iš senesnių kūrinių.

Paskutiniu metu mano "mobiliako" MP3 grotuve vis sukasi ir sukasi, gal jau antras mėnuo, jei nedaugiau, Tiamat'ų albumas Amanethes (2008 m.) O instrumentinis gabalas vienu metu buvo nustatytas kaip skambučio garsas, kurio negirdėdavau, tad teko rinktis kitą :)
Linkiu tvarkingo ir nenuobodaus penktadienio.

2 komentarai:

  1. Visi dziaugias, kad penktadienis - iseigines ant nosies, o man kaip tik sestadienis, sekmadienis ir pirmadienis - darbas...

    AtsakytiPanaikinti
  2. mano broliui panašiai. tu ne vienas :)

    AtsakytiPanaikinti