2009 m. gegužės 28 d., ketvirtadienis

Prisiminiau Kėdainius

Nagi, apie Kėdainius jau pas scaniagti skaičiau, ir prisiminiau, gi aš ten irgi buvau, ir vaikščiojau išpuoselėtom gatvėm. Miestelis susilaukė daug susižavėjimo šūksnių. O yra dėl ko:
Kėdainiai

Ar dar kur nors matėte Lietuvoje minaretą? Aš kol kas ne :)
Kėdainiai
2008 spalis.

7 komentarai:

  1. Pradziai pasirode,kad tie inkiliukai su kokiu tiriniu sautuvu apsaudyti :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Che, rado kuo girtis - "minaretą mačiau!" O pas mus Kaune visa mečetė su minaretu yra ;) Čia Ramybės parke nepertoliausiai nuo toties, jei kartais Kaune būtum.
    Šiaip, įdomumo dėlei - tos mečetės imamo sūnus pas mano brangiausiąją į darželį eina. Nieko, puikus vaikas. Atsakau iš karto - ne, kiaulienos nevalgo; taip, maistą kai kada gamina atskirame puode.

    AtsakytiPanaikinti
  3. @Eugenijus: ten sagos suklijuotos.
    @grumlinas: sąžiningai prisipažįstu: Kaune buvau tik vienąkart normalesnei ekskursijai :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Įdomu ką tos sagos simbolizuoja, reiškia? Kam jos ten?

    AtsakytiPanaikinti