2009 m. birželio 12 d., penktadienis

Dovanojamas kačiukas. Papildyta.

Vat, kai man nebereikia kačiuko, tai jis ima ir ateina pas mane į darbą.
Ieškau gerų žmonių, kurie galėtų priglausti atklydėlį. Šiandien radom prie durų. Dabar gyvena biure pas direktorę, kelia triukšmą, visus sekioja iš paskos. Buvau nuėjus prieš pusvalandį, tai liepė garsiai nešnekėti, nes dabar pietų miegas :)
Dovanojamas kačiukas :)
Jei reikia, kreipkitės į mane komentaruose. Susirašysim.

Update: kačiukas jau rado naujus namučius ir gyvens pas bendradarbės dukrą.

8 komentarai:

  1. Kodėl tvirkinate kačiuką erotinėmis foto?
    Nieko gero jau iš tokio kačiuko neišaugs....

    AtsakytiPanaikinti
  2. čia ne erotinės nuotraukos :D tiesiog pasitaikė jam prisėsti prie madų katalogo.
    negi šiais laikais niekam nereikia kačiuko?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mama jau turi du... 3 butu jau per daug...

    AtsakytiPanaikinti
  4. o tai pati turi katiną? sunku juos prižiūrėti? Nes žinok gundai :)

    Tik kai vienas gyvenu, tai bijau, kad darbo metu arba savaitgaliais jam būtų liūdna.

    AtsakytiPanaikinti
  5. aš visą gyvenimą turiu katinų :) tik kaime. bute dar nelaikiau, nes man asmeniškai būtų per sudėtinga, nes labai retai kada savaitgaliais būnu namie, ypač vasarą.
    juos nesunku prižiūrėti: paduoti maisto, išvalyti tūliką ir žaisti su juo bei mylėti. gyvūnas paprastesnis nei šuo, nes jo nereikia vedžioti.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Vilma. Apie ta paprastuma as tau dar paruosiu pora nuotrauku :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Šaipiausi iš Vilmos, o pats turėjau vargo su panašiu gražuoliu:
    http://troyyestroy.blogspot.com/2009/06/balkanu-moterisdvi-siaubo-kupinos.html

    AtsakytiPanaikinti
  8. :D taip ir būna dažniausiai iš pašiepimų

    AtsakytiPanaikinti