2009 m. birželio 19 d., penktadienis

Penktadienio daina #22

Po vakarykščio Terminatoriaus žiūrėjimo dar ir šiandien ima juokas :)
Penktadieniui sumąsčiau, kad reikia čia man įmesti ir Faith no More. Vis dėlto, tai be galo produktyvi grupė, aš jau nebekalbu apie jos vokalistą Mike Patton, kuris be proto visko yra pridainavęs. Che, mes dar juokavom, kad jis gali būti lietuvis Mikas Patonas :)
Tai paklausom.

Arba galima važiuoti į jų koncertą. Jie bus liepos 1 d. Rygoje ir šiųmečiame Heineken Open Air festivalyje Lenkijoje. Gaila, Heinekenas man vėl nuplaukia... Ai, bet atsigriebsiu aš dar kada :)

Smagaus ir nelietingo penktadienio.

2 komentarai:

  1. Okuo terminatorius neitiko?:D
    As dar neziurejau :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš juk nesakiau, kad neįtiko. tiesiog buvo juokingų vietų :) gal neatskleisiu, nes neįdomu bus žiūrėti. ai, toks veiksmo filmas banaliu tekstu. bet toks beveik estetiškas ir beveik gerietiškas. vakar vakarui labai puikiai tiko :D

    AtsakytiPanaikinti