2010 m. sausio 7 d., ketvirtadienis

Išpardavimai

Šiandien patyriau lengvą šoką prekybcentry.
Norfoj 30% nuolaida daug kam, viskas sumesta į krūvą ir renkiesi ir šitas radinys mane kone balsu prajuokino.
Discount in supermarket
Prie bele kokio šlamšto kirvis randas. Pakilnojau - tikras :)
Negana to, praėjus pro žaislų skyrių buvo dėžės sudėliotos grandininių pjūklų.
Štai tau ir išpardavimai :)

6 komentarai:

  1. Halloween special :D

    tik tiek, kad pavelavo truputi :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. o šiandien toj pačioj dėžėj radau kirvį, kurio pavadinimas Bebras :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. o kas cia juokingo? kad kirvi radote pone autore?

    AtsakytiPanaikinti
  4. taip, man ne tai, kad juokinga, bet pernelyg sarkastiška viską mesti į vieną krūvą ir tokį šlamštą pardavinėt. o kad nedrįsti, anonimiškas, pasirašyti, tai šiek tiek gėda

    AtsakytiPanaikinti
  5. xexe, vistiek nepazinosi manes, kokia cia geda, ir nemanau, kad slamstas tas, kas sumesta y kruva :P siaip kiek teko skaityti temu, tai daznai pajauciu, kad bandoma pasijuokti, bet man nepatinka, ne tai kad pasijuokti siaip is smagumo, o pasijuokama su pigdziugiskumu, kas man jau nepatinka :P :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. toks jau mano humoro jausmas ir tamstos nuomonė man visiškai neįdomi ;)

    AtsakytiPanaikinti