2010 m. kovo 22 d., pirmadienis

Metallica

Spėkit, kieno draugai patys geriausi, patys šauniausi ir supratingiausi? :)
Pirštais nerodysim, bet pasigirsiu, kokią gerą dovaną gavau gimimo dienos proga - tai bilietas į Metallicos koncertą, kuris vyks š.m. balandžio 20 d. Vilniuj. Tai kai gerumas. Labai labai svajojau apie šitą koncertą. Kai į Rammstein papuoliau netikėtai, kažkaip jau kirbėjo mintis, kad išeis ir į Metallicą pigesnį bilietą prigriebt. Ir še tau, draugai buvo skubesni :)
Dėkoju draugams: Adelei, Vygandui, Dariui, Domui, Petrui, Indrei, Tomui, Justinai, Deimantui, Dominykui, Mingailei ir Audrei. Didelis dėkui ir kitiems sveikintojams bei pokerio žaidėjams: Kristinai, Tomui, Sigitai, Andriui ir Dainiui. Iki kitų susitikimų. Ir man rodos, reikia man pradėt mokytis pokerį žaist, kad ir kaip aš jo nesuprantu, kad ir kaip aš jo nemėgstu :))

6 komentarai:

  1. tik nepralošk bilieto nesimokydama žaisti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. mokykis mokykis. Va pokeris jau sportu pripažintas, tai ir pasportuosi tuo pačiu :)
    http://www.delfi.lt/news/sport/national/kksd-pripazino-sportini-pokeri-sporto-saka.d?id=30256061

    AtsakytiPanaikinti
  3. Hi, o as ir vel dirbu per koncerta :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Vilmi, tai bičiuliai jau pasižadėjo man normaliai išaiškinti taisykles :) full house dar belen kas. keiksmažodžiai ir tiek...
    Valentina, tai gal ir susimojuosim ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tikiuosi bent jau nosi is baro iskist laiko bus :) Nes per Rammstein tik po 2 val. ilindau i sale...Zavalas buvo. Jei ka - mojoti i BMW klubo puse :)

    AtsakytiPanaikinti