2010 m. rugpjūčio 19 d., ketvirtadienis

Neapsakyt. Cannibal Corpse

CC

Atsimenu, prieš porą metų buvau pareiškus, "nu į Cannibal Corpse" koncertą tai jau gyvenime neisiu." Šį pirmadienį nusipirkau bilietą į jų koncertą Vilniuje ir taip širdyje nusikvatojau. Paradoksai.
Ir dabar galvoju, kad nuo šiol vaikščiosiu tik į metalo koncertus :D OK, yra daug išimčių iš taisyklės. Bet kuo toliau, tuo labiau mane tai džiugina. Man paprasčiausiai yra įdomu, kažkas dar neatrasto, nelabai girdėto ir išėjus iš koncerto jautiesi atsikratęs viso nereikalingo šlamšto ir turi šviežią galvą. Kartais. Jei neperlenki su afterparčiu :)
O buvo taip, kad vėl susiradau kompaniją ir nužygiavau antradienį į New York klubą. Hmm, maloniai likau nustebinta. Prieš CC koncertavo 3 grupės. Lietuviukai Paralytic. Visiškas respektas, labai viskas gerai. Vienintelis klausimas po jų pasirodymo: "Kiek tiems vaikams metų?" Vyriškis, stovėjęs šalia, viską paaiškino, kad tikrai nedaug :) Tada buvo dvi suomių grupės Torture Killer (nereali vokalisto šukuosena, ane? :))ir Soulfallen. Tai man kaip merginai tikrai labiau patiko pastarieji, nes buvo melodingesni :)
O apie Cannibal Corpse tai ką aš galiu pasakyt... :) Labai verta buvo pamatyti. Tikrai pateisino bekaklių monstrų vardą. Būtumėt matę kaip vokalistas krato galvą... Wow. O jie kaip tikri amerikonai sako "yeah, what's up" ir geria coca-colą :) Baisiai daug energijos ištaškyta.
Apskritai, mano galva, tai vienas iš geriausių koncertų, matytų šią vasarą. O vasara beveik baigiasi :)
P.S.: kažkaip neapdairiai pasirinkau avalynę eidama į koncertą. Buvau su atvirom basutėm ir labai bijojau, kad metalistai man nesutraiškytų kojų pirštukų su sunkiaisiais kerzais. Bet viskas baigėsi laimingai. Niekas neapmindė. Kultūringa publika :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą