2011 m. vasario 1 d., antradienis

Every Day Carry: Siestos kuprinė

Šiandien nuo pat ryto blogeriai tuština savo rankines ir kuprines ir rodosi visi, ką gi jie nešiojasi :) Aivaras net sąrašiuką užvedė. Tiesą sakant nuo pat ryto spirgėjau ir norėjau net pati pasižiūrėti, kaip atrodo mano nešulio turinys. Paskutiniu metu pradėjau nešioti kuprinę, nes visokių laisvalaikio veiklų daugiau atsirado ir svarbių daiktų reikia, o rankinėj tai netelpa. Taigi, žiūrim, ką turim :)
Every day carry 01/02/2011
Nuo viršaus: pietų dėžutė, užrašų knygelė, kurioje jau prigyventa tris dienas į priekį :), plaukų šepetys, dokumentų aplankas, žurnalas Verslo klasė (beje, labai geras žurnalas, rekomenduoju), antra angliška knyga, kurią pasiryžau perskaityti, keturi tušinukai, pieštukas, automatinis pieštukas su šerdelėm ir trintukas, (nesuprantu, kam man tiek tušinukų...?), ten aukščiau - antiseptinis kremas, lūpų vazelinas, kvepaliukai, katinas-segė (irgi nežinau, kodėl nešiojuos, kažkada buvau įsisegusi į švarką, tai prieš svarbų pokalbį teko išsisegti, gal nuo to liko). Kas dar? A, raudona piniginė. Pinigų ten nėra. Tik balti centai. Du telefonai. Nokia tai darbinė ir dar jos dėklas, Sonio Eriksono ausinės ir pakrovėjas su adapteriu, vat raktai dar su pakabukų kolekcija ir USB ranktu, Decatylen pastilės, nes šią žiemą nuolat gerklę skauda, dar vat kosmetinę turiu mažytę, patys svarbiausi daiktai (mergaitiški, tai net nerodysiu), o apačioj apmokėti mokesčiai, Sonio Eriksono laidas perkelti duomenis į kompą ir mano Pepperis, kurį šiaip vakarais nešiojuosi kišenėj. Ar teko panaudoti? Dar ne :) Kaip ir viskas. Dar kartais nešiojuos skėtį.
P.S.: yra visas puslapis apnuogintų nešulių nuotraukų.
P.P.S.: pastebėta, kad dauguma nešiojasi peilius, tai aš su balionėliu visai neblogai pasirodžiau :D

9 komentarai:

  1. Geras, piniginė tai tokia pat kaip ir mano draugės :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. bet taip nemažai visko:) ir kaip tu smulkutė būdama visa tai patempi?

    AtsakytiPanaikinti
  3. tai, kad šie daiktai tikrai nedaug sveria, vat jei įsimesčiau savąjį HP... :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. mano turinio ant šito stalo net nesimatytu :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Vilmi, tiek daug, ar tiek mažai? :))

    AtsakytiPanaikinti
  6. Cha, ne aš viena tiek apsikrovus, buvau jau išsigandus. :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. @RagaNaite: paskutiniu metu kažkaip visko reikia :) o su kuprine jau baisiai patogu, nes važiuojant viešuoju gi negali pasakyti, ar dabar nori knygą ar žurnalą paskaityt, tai pasiimi abu :D

    AtsakytiPanaikinti