2011 m. balandžio 8 d., penktadienis

Atlasas

Vakar radau pasaulio atlasą! Jo vis prireikdavo, o kažkur buvau nukišus.
Pradėjau vartyt ir taip linksma buvo, kiek daug visko primiršus buvau. Tokie keisti klausimai vis išlįsdavo:
O kodėl Suomija Kolos nepasiėmė?
Ė, bet kiek Sibire miško daug. Ir nė vieno kelio, tai kaip jie važinėja? Traukinys ir tas nevažiuoja. Nu joa, ten mažai gyventojų.
O kodėl mes nieko negirdim apie Gajanos respubliką? Bet rimtai, tikrai nieko nežinau... Net futbolo jie ten nežaidžia :)
Tai vat, nauji atradimai, nauji potyriai. Bet jaučiu teks nusipirkti naują variantą atlaso, nes tikrai turėjo pasikeisti. Tame, kur turiu, Lietuva dar nėra ES narė...

5 komentarai:

  1. Iš Gajanos atvežtus ryžius mes dažnai valgom!

    AtsakytiPanaikinti
  2. jo? o jie ryžiai ne tik iš Kinijos? :D OK, juokauju.

    AtsakytiPanaikinti
  3. O kam internetas, Vilma? :))
    Juokauju, žemėlapis gyvai visada yra geras dalykas, kaba pas mane ant sienos pasaulio... :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. man vienas draugas stipriai aiškino, kad nežinau google maps ir google earth galimybių :) aš jas žinau, esu prakiurksojusi valandomis, bet man vartyti atlasą ir stebėt kaip vingiuoja visi kalnai, upės ir kur visos valstybių sienos, man kažkaip daug įdomiau, ka tai matau nupiešta. ir patogiausia atsipalaidavus tai daryti, o ne varginantis palinkus prie kompo :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. o man va keliaujant išlankstomi žemėlapiai labiau patinka, nei gps'ais naudotis. Nors gps'ai irgi gerai, nes kartais niekad pats nesugalvotum taip aplink važiuoti, kaip kad jie tave nuveža :)

    AtsakytiPanaikinti