2013 m. sausio 22 d., antradienis

Jei vienuolika yra akcija

Taigi, Laimės Kūdikis įtraukė į blogerių akciją su daug vienuoliktukų :) Viskas labai paprasta: atsakai į vienuolika klausimų, papasakoji vienuolika faktų apie save (aaa, kaip šitas bus sunku), užduodi vienuolika klausimų savo mylimiems vienuolikai blogerių (ak, seniai beskaitinėjau blogus, tad teks prisiminti senus favoritus.) Jei Laimės Kūdikis klausia, reikia atsakyti. Kitaip nedalyvaučiau. Tikrai. Man šis žmogus labai šiltas, įdomus ir mielas :) Norėčiau kada nueiti arbatos su ja.



  1. Kokio dydžio batus nešioji? Nešioju 39 dydžio. Žieminiai - 40. Bet užtat slidžių batai - 41. Tinkamiausi slidžių apkaustams :D
  2. Esi optimistas ar pesimistas? Greičiau optimistė nei pesimistė.
  3. Kokiu gyvūnu norėtum būti, jei turėtum būti gyvūnu? Kodėl? Aišku, kad katinuku. Mane net darbe taip pavadina kartais. Norėčiau būti mielas pūkuotas ir ne ryžas katinas bei gyventi geruose namuose.
  4. Knyga, kurią dabar skaitai (arba paskutinė perskaityta). Dabar skaitau Kristinos Sabaliauskaitės Danielius Dalba & kitos istorijos. Stovi dar įpusėta Bernard Werber Tanatonautai. Laukiu knygų mugės, nes labai noriu naujos Jean-Christophe Grange knygos ir visų kitų, kurioms sąrašas jau beveik sukurptas. 
  5. Papasakok apie šunybę, kokią iškrėtei mokykloj ar studijuodamas. Aš buvau per geras vaikas. Bet... Esu pabėgus iš informatikos pamokos dešimtoj klasėj. Su klasiokais miške gėrėm Vilko alų :D Pirmam kurse į baisiausios dėstytojos paskaitą atėjau su Lietuvos vėliava vietoj šaliko. Ten krepšinio čempionatą lietuviai buvo laimėję. Neišlaikiau egzamino ir kursinio darbo nepasirašė iš pirmo karto pas ją :D
  6. Pelėda ar Vyturys? Visiška pelėda. 
  7. Koks priešingos lyties vardas Tau gražiausias? Raigardas.
  8. Mėgstamiausia spalva. Juoda. (Po jos - mėlyna, raudona ir pilka.)
  9. Ar dabar ant stalo yra koks nors daiktas, kuriam iš tiesų čia ne vieta? Koks? Amžinai taip būna. Darbe antrus metus sėdi kalėdinis nykštukas. Ar žiema, ar vasara, jis vis sėdi ir sėdi.
  10. Ar yra daiktas, kurio dabar nori (svajoji, taupai pinigus, ketini pirkti)? Koks? Noriu naujo nešiojamo kompiuterio. Ir kelionės ilgesnės :)
  11. Jei draugai turėtų apibūdint Tave vienu ar keliais žodžiais taip, kad kiti atspėtų, jog kalbama apie tave, kaip manai, kokie būtų tie žodžiai? Metalistė darboholikė, kuri laisvai kalba prancūziškai. :) 
Tai buvo lengvoji dalis, nors iš pradžių taip neatrodė... Dabar papasakot apie save. Hmm:
1. Negalėčiau gyventi be muzikos. Vasarą aplankau bent keturis muzikos festivalius.
2. Per mėnesį bent vieną kartą nueinu į gyvos muzikos koncertą.
3. Labai nepatinka plauti indus. Bet reikia. Geriau visą dieną gaminsiu, negu suplausiu pilną kriauklę indų :)
4. Nemoku plaukti. (Bet šitą jau visi žino. Ne aš vienintelė nemoku plauti. Tas tigras iš Ledynmečio irgi nemokėjo.)
5. Paauglystėje rašiau eilėraščius. Esu gavusi apdovanojimų. Man jie atrodė juokingi. Taip pat juokinga, kai ekspertai aptarinėdavo, ką gi galėtų reikšti viena ar kita eilutė. Atseit, interpetacija kokia tais. Ten nebuvo jokios interpretacijos, tiesiog žodžių žaidimas ir tiek. Esu parašiusi puse pjesės.
6. Norėčiau išmokti suomių kalbą. Neklauskit kodėl, nes nežinau. Man ji tiesiog labai graži.
7. Turiu įprotį kaupti knygas. Paskui jas mielai skaitau.
8. Pirmus pinigus užsidirbau versdama tekstus iš fr į lt. Išleidau kompaktams. :)
9. Niekada neturėjau problemų bendraujant su tėvais. Man jie iki dabar - geriausi draugai.
10. Juokiuosi iš dalykų, kurie kitiems būna nejuokingi. Kartais sugalvoju labai neblogų sąmojų.
11. Esu linkusi į traumas, todėl vis baisu išbandyti kalnų slidinėjimą ir snieglentę. Sapnuoju dažnai, daug ir keistus sapnus. Čia turėtų būti kažkaip susiję :D

O va tiek. Žiauriai sunku apie save kalbėti. Bet viliuosi bent tuo, kad ne man vienai taip yra. Akciją atrakciją perleidžiu šiems blogeriams:


Štai mano vienuolika klausimų:
1. Ar miegi ant Dormeo čiužinio?
2. Tiki horoskopais? Jei taip, kodėl?
3. Kada tavo gimimo diena?
4. Ar parduotum savo inkstą?
5. Jeigu reikėtų sugalvoti anekdotą, apie ką jis būtų?
6. Kokia mėgstamiausia tavo muzikos grupė?
7. Ar naudojiesi išmaniuoju telefonu išmaniai? Jei neturi išmaniojo, kodėl?
8. Ar sunku prisipažinti klydus?
9. Kur perskaitai naujausias žinias?
10. Kiek šalių esi apkeliavęs ir kokią šalį svajoji dar aplankyti?
11. Jeigu laimėtum milijoną pinigų, kam išleistum?

Mano ilgiausias blogo įrašas ever :) Dėkui Laimės Kūdikiui. Tikiuosi, rašyti daugiau ir dažniau. Mano ilgiausias blogo įrašas ever :) 

6 komentarai:

  1. Yoohoo! Gavosi smagus ilgas rašinėlis :) Ir ačiū labai už šiltus žodžius :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Atsakymai
    1. Pernai metais tokio lyg ir nebuvo, tai va tą tik turėjau omeny :)

      Panaikinti
  3. Atsakymai
    1. Truputuką, bet dar ne viskas patinka :)

      Panaikinti