2013 m. gruodžio 21 d., šeštadienis

Apie batus

Šiandien mane beskubančią į stotį Kauno gatvėj sustabdė vyriškis su savo "ekskiuzmy, du jū spyk ingliš"? Žinoma, atsakiau, kad "jes spyk".
Tada jis man: "Do you know where I can buy shoes in big sizes?"
Nu labadiena, Kauno gatvėj?
Tai buvo antras klausimas, kuris mane išmušė iš vėžių šiais metais. :D
Bandžiau pasiūlyti nuvažiuoti į didelį supermarketą, nes žinia, tikrai nelabai žinau daugiau vietų, kur pirkti batus Naujamiesty. Tas maloniai šypsos, normalus žmogus, tvarkingai apsirengęs, sako esą jau buvęs ir ten nieko neradęs, nes visi batai iki 47 dydžio. Oh well, ar ieškojai ko nors internete? You should try. Susinepatogino ir pažadėjo pasidomėti pats dar paklausdamas, kokio dydžio batus aš nešioju ir, ar neturiu problemų. Aišku, kad neturiu, nes viskas pas mane gerai. :)
Kadangi tikrai skubėjai, tai stengiausi kuo greičiau atsisveikinti palinkėdama geros dienos.
Tik dabar kažkaip atėjo mintis į galvą, kad gal jis buvo koks nors pėdų fetišistas? You never know.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą